Terug naar overzicht
ik ben ook benieuwd! Heb mijn pasbeurt op 11 maart! Alvast veel succes, en hopen dat jouw kleed nu nóg mooier zal zijn dan de eerste keer dat je het aandeed! Sanne
proficiat:) ik moet sowieso nog wachten tot juni...nog veeeeeeeeeeel te lang dus;)
Hey, Ik ben gisteren mijn kleed gaan passen, het was gewoon super!! Hopelijk valt het bij jou ook super goed mee! Liesbeth
ik wil ook gaan passen, ben jaloers!
Morgen moet ik gaan passen om mijn maten te nemen!!! De eerste pasbeurt was er een met hééél véééél traantjes!! :) Het 1e kleed was direct mijn droomkleed! groetjes
Veel plezier!
Ik wacht vol ongeduld op een telefoontje van de bruidswinkel voor de eerste pasbeurt. Spannend.
ik wil ook gaan passen, maar ik moet nog efkes wachten tot het verlossende telefoontje.hopelijk duurt het ook nie meer te lang...huwelijk voor 11 juni, dus 5-6tal weken op voorhand is april-mei volgens mij...pfff, nog zolang!!maar veel plezier met je 1ste pasbeurt he!!spannend!!!!
ik heb 16/3 2de pas en mee naar huis
Ik heb 23/03 mijn eerste pasbeurt, spannend :) !! Moet je eigenlijk betalen voor de retouches?
Hoihoi, juist een afspraak gemaakt voor 8 maart Ik moet 75€ extra betalen voor de retouches.