Terug naar overzicht
Hey Tima, Ik ben uit nieuwsgierigheid eens gaan kijken op hun website. Veel leuke kleedjes voor zo weinig geld! Ik ben alvast ook geïnteresseerd en volg dit topic met je mee. Ik maak me wel 1 bedenking: ik ben nogal klein (1,50m) en recent veel vermagerd. Hierdoor heb ik natuurlijk ook wat overschotjes weg te steken. Als je dan niet eens het kleedje kunt passen lijkt me dit wel riskant. Daarom ga ik eerst toch eens gaan kijken in een andere bruidsshop in de buurt om te zien met wat voor model ik het best sta. Als ik daar dan geen trouwkleed vindt kan ik nog altijd via kikkerprins bestellen hé. Veel succes met je zoektocht nog! Groetjes, Cindy
ja was zo ook een beetje mijn plan eerst een paar jurken passen ivm met model en kleur en nadien toch eens rondneuzen bij kikkerprins nu eens vragen op nl forum
Hoi, Ja ik ben ook reuze benieuwd hoe de ervaringen zijn met deze site. Ik heb namelijk een jurk op het oog, maar vind het ook wel riskant via internet. Bij het kopje ervaring van klanten staat om mijn bericht na alleen nog een bericht van 17 januari, best een tijdje terug dus... Iemand ervaring met deze site? Groetjes Amber
Dag Tima! Wil dat zeggen dat de officiële verloving er gekomen is?
ha i wish tis hier wat radiostilte geworden maar hij is er blijkbaar niet zo van overtuigd dat we of beter gezegd ik een budget huwelijk aan kan daarom een beetje aant rondneuzen voor mooie jurken maar die super mee vallen van prijs heb ook al prijslijsten van de 2 feestzalen die we in gedachten hadden zodat we al zowat konden uitrekenen /pers en lees hier ook mee naar de toffe ideeen die de mensen hebben voor een tof feest zonder dat het stukken van mensen kost dusja nu kmoet wel eerlijk zijn we zijn bezig om wat rond te kijken dat ik weer wat make up ,gelnagels en pedicure in bijberoep kan doen dus dat heeft wel nu de grootste topic conversatiemaar bedankt om te vragen
Ga duimen voor je
Ik heb mijn jurk bij Kikkerprins Bruidsmode vandaan. De service is TOP, de jurk is nog meer TOP en ik ben zeeeeeer tevreden erover. 16 jan besteld en 16 maart in huis
Als je goe je maat laat opnemen lijkt mij dat het niet fout kan gaan, op de site zelf staan nu veel positieve ervaringen, desondanks twijfel ik ook