Terug naar overzicht
Wij zitten ongeveer op hetzelfde trouw is de 31/10/2011 Moet nog worden gedaan - zaal (eten en drank bespreken worden vanavond een tweede keer samen gezeten) - stadhuis (kan pas de 17de mei) - uitnodigingen: ben volop aan het zoeken maar is niet gemakkelijk voor een tekst te vinden mijn broer ging proberen om iets te tekenen en ik zou het zelf in een steken. - fotolocatie bespreken met onze fotograaf (ook een vriend) - kapsel (ben volop opzoek naar een kapster aan huis) - make up proef wordt ook door een vriendin - shoenen verloofde nog zoeken - vervoer naar stadhuis (ergens wil ik wel met de tram gaan zou grappig zijn) - vervoer naar feestzaal - eten smiddags - kleine geschenkjes voor gasten - gescheken voor ouders, getuigen al gedaan: - zaal besteld (zowel avond eten met naaste famillie als feest savonds) - DJ komt bij de zaal - ringen besteld en laten maken (collega) - kleed is ook besteld in engeland (zou geleverd worden eind april begin mei) - kostum is al gekocht - twee paar schoenen voor mijn zijn ook al in order - gastenlijst is klaar - openingsdans is gekozen - ..... Denk dat het redelijk goed vlot Waar heb jij je kleed besteld?
Ik moet het nog bestellen, maar ik ga bestellen bij http://gothicweddingdresses.webs.com/ Groetjes, Celesta
Hoi Celesta!Ik denk dat je al zeer goed op schema bent hoor, je hebt al veel gedaan!Veel succes/plezier nog met de verdere huwelijksbereidingen!!!!
Hey Celesta ik heb mijn jurk daar ook besteld welk heb zou jij willen kiezen ik heb eigenlijk een van de bruismeid jurken gekozen in rood zwart Bridesmaid dress img1060 samen met een bijpassend bolero en een paraplu
mijn Jurk wordt de Drama Queen maar met korte pofmouwtjes eraan en ook een bijpassende bolero. Hoelang duurt het eer de jurk geleverd wordt?Laat je me weten hoe jouw jurk is als die toekomt? Groetjes, Celesta
Zal ik zeker doen Was ook heel verlief op die jurk maar ik zag mijzelf spijtig genoeg niet heel de dag met zo'n rok lopen maar ik wil zeker een foto zien van jou als je hem aan hebt? (is hij ook paars of ga je voor een andere kleur) Ik heb de bestelling geplaats en mijn maten doorgegeven in februarie en heb laats een mailtje gekregen dat hij wordt gelevert eind april begin mei zal iets laten weten als ik hem heb. ben wel een klein beetje nerveus daarom dat ik zolang op voorhand heb besteld als hij toch niet zou passen je weet nooit he maar ik heb er een goed oog in.
Ja ik ga voor de kleur zoals afgebeeld.
Hoi Celesta, We trouwen op dezelfde dag!!! Je bent goed op schema hoor, wij hebben ongeveer hetzelfde al gedaan! Veel succes en geniet ervan e!