Terug naar overzicht
wij nemen als openingsdans "from this moment" van shania twain.heel toepasselijk voor de huwelijksdag zelf, en vind het persoonlijk een heel mooi liedje!groetjesdominique
heywij kiezen voor twee openingsdansen. De eerste dans is van Marco Borsato 'zij' die wij samen met mijn twee stiefdochters gaan dansen (ik met de jongste en hij met de oudste of omgekeerd). We zijn alle vier énorme fan van Marco en de jongste dochter vind dit lied de max.Nadien gaan we Clouseau draaien met 'Heb ik ooit gezegd dat ik je lief heb' een lied dat toen mijn toekomstige nog bij zijn ex woonde (om het hoederecht niet te verliezen) draaide en waar wij alletwee traantjes bij hebben weggepinkt, maar dat ons er ook door heeft gesleurd om door te gaan met elkaar.Veel zoekgenot.Ann 20/5/2006nog 46 dagen te gaan
Wij nemen Unforgettable van Frank Sinatra.Dez tekst komt er eigenlijk op neer dat de liefde zo magisch is omdat je net die ene persoon vindt die jou even speciaal vindt...Veel succes.Anders kan je nog wat ideetjes opdoen op onderstaande link:http://www.standaard.be/Info.aspx?topic=Info.valentijn