Terug naar overzicht
Hier exact evenveel dagen op de teller... Het begint inderdaad vlug te gaan. Hier was vannacht de eerste nachtmerrie waar alles compleet fout liep met ons trouw. Hier nog iets minder mooi op schema komende week en weekends wordt het uitnodigingen uitdelen en dan wachten op bevestigingen. Eenmaal die binnen zijn kunnen we dan kijken voor tafelschikking, tafelkaartjes en naamkaartjes. We hopen binnenkort onze huwelijkskaars te ontvangen en ietsje te horen van juwelier, feestzaal en traiteur... groetjes
Super Aurelie! Leuk om dingen af te checken Ik krijg het er ook helemaal van' mensen die zeggen we laten zeker iets weten" dan zit je uren, dagen te wachten. pff stress :-) Gewoon weer terug bellen, en dan ben jij het he...:-) Ik begrijp niet dat het voor hun zo moelijk is om zich aan de afspraak te houden? Die i white heb je die nu in het Kruidvat gevonden? Want dan ga ik die straks ook even halen. Veel plezier volgende week! Groetjes! Julie
ik zie dat je de info niet meer nodig hebt... ;-) Hoeveel kost die iwhite dan als k mag vragen? En hoe gaat dat in zijn werk? Groetjes, Tinneke
Super om te lezen!! Goed gedaan zou ik zo zeggen Geen reactie krijgen is natuurlijk echt heel hatelijk maarja niks aan te doen zeker? Jawel, zelf blijven bellen. Wat voor bedankingen hebben jullie gekozen?? Hoelang duurd zo'n iwhite kuur?
Allemaal in de ban van de iwhite :P 25€ bij de apotheker te vinden mensen :-) héhé
hoi, hier ook nog 69 dagen. de zenuwen beginnen toch te komen. ookal redelijk veel gedaan: -kleed al voor de tweede keer gaan passen en eind april halen, -half april proefkapsel, ( voor welk kapsel aan jullie?) -uitnodigingen zijn bijna allemaal ter plaatse -tandjes zijn ook al wit, eind april even terug naar tandarts voor check-up -binnen anderhalve week terug naar leuven, ziekenhuis, in de hoop dat ze een oplossing vinden voor mijn rode ogen, weten niet hoe het komt en gaat ook niet weg. en zou graag lenzen dragen op de trouw. -kostuum is in orde -boeket is besproken -schoenen nog inlopen ;-) -bedankingen voor werk zijn half af, nog 50 maken. -bedankingen voor avondfeest zijn klaar -misboekjes zijn klaar en gedrukt -gastenboek in orde -test make-up half april -er zijn nog wel een paar dingen, hopelijk niets belangrijk vergeten????