Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Beauty & Wellness

4-3-2011 11:31:39
Hallo allemaal,

Graag zou ik de week voor onze trouw nog een wellness dag doen.
Helemaal ontspannen!

Heeft iemand tips, een goede referentie? In de regio Antwerpen.

Op 4 april zijn wij allebij jarig ook en ik zou het graag cadeau doen voor mijn verloofde.
Zodat we allebij helemaal ontspannen zijn tegen 16 april. :-)

Alvast bedankt!

Mvg,

Julie

Julie
16-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 525

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik4-3-2011 13:00:15

Oh tips genoeg...ik vind een dagje welnessen zelf ook altijd een heerlijkheid...dus hier komen ze:

- Lakonia in Berchem: je kunt kiezen tussen 3 eilandjes (helemaal privé). Elk eilandje heeft z'n eigen faciliteiten. Wij hebben zelf eiland 1 en 2 al gedaan, 3 nog niet maar willen we in de toekomst nog doen. 1 en 2 zijn al zeker absolute aanraders! Je kunt kiezen hoe lang je er blijft + er is keuze tussen heel wat arrangementen (met eten, zonder eten, massage, ....). Echt een aanrader als je het heel romantisch wil houden! Dit is ook echt leuk als je je verloofde wilt verrassen: je kunt bij boeking aangeven dat het een verrassing zal zijn en als je dan aankomt dan vraagt de balie: "weet hij al van iets, of houden we het nog wat in spanning"...dus je verloofde weet pas wat hem te wachten staat op het moment dat jullie je eigen eilandje betreden. website: www.lakonia.be

- Nooz in Grobbendonk: hier werken ze met eigen privé-paviljoentjes (elk paviljoentje heeft z'n eigen faciliteiten afhankelijk van wat je juist wil (blijven slapen of niet, sauna, cinema, ....). Elk paviljoentje heeft z'n eigen minibar waar je naar hartelust drinken uit mag nemen, een eigen i-pod zodat je zelf je muziek kunt kiezen, je kunt je favoriete kleur van licht instellen, ... .). Wij zijn er één keer geweest op een avond (had gereserveerd voor 3 uur, maar omdat we de laatste waren mochten we kiezen wanneer we naar huis gingen...uiteindelijk hebben we daar 8 uur vertoefd...en zijn we in't midden van de nacht naar huis gereden)...was echt HEEEEERLIJK! Wij hadden het arrangement "privé outdoor sauna verwenpakket" --> Echt een aanrader! Website: www.nooz.be

- 't Zenhuys in Kontich: hier waren we per toeval eens bij uit gekomen (ons tripje naar Parijs ging door de sneeuwval niet door) en hebben we de dag zelf een last-minute sauna geboek bij 't Zenhuys. Dit is een huis in pastorijstijl, waarbij je kunt kiezen tussen 2 saunacomplexen: De Cocoon of De Lounge. Je krijgt dan echt een heel gedeelte van het huis tot je beschikking: wij hadden de Cocoon en van het moment dat ze de deur achter je dicht trekken, ben je helemaal alleen en op je gemak. Er waren twee ligzetels, een gashaard, een groooote ligzetel, een sauna, 2 regendouches, een buiten jacuzzi, ... . Ook zeker een aanrader! website: www.zenhuys.be

Voila, deze zijn toch zeker mijn favorieten! Ik ken er nog wel, maar die zijn wat verder weg (Regio Limburg, Oost-Vlaanderen, Duitsland, ...), dus ik denk dat je met de 3 hier boven al wel wat bent!

Lieve groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...