Nu Online
Momenteel zijn er 601 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eventjes checklist overlopen,...

4-3-2011 12:09:44
Hallo iedereen,

Sinds gisteren staan er net geen 50 dagen meer op de teller tot onze grote dag en wou eventjes met jullie mijn checklist overlopen om te zien of het wel goed zit. Indien ik iets over het hoofd zou gezien hebben, zeg het mij gerust :)

Hier gaan we:

trouwkleed : check - 2e pasbeurt 30 maart (nee, ik heb nog niks gezien)
mijn outfit: check - wacht nog slechts op mijn schoenen
vervoer: check
fotografe/visagiste/kapster : check, moeten enkel nog locaties doorgeven voor fotoshoot (iemand leuke ideetjes voor regio Kampenhout?
zowel binnen als buiten graag, huwelijk is wel in april, maar hier in België weet je nooit,...)
ringen: check
gemeentehuis: check
zaal + catering: check, gaan volgende week maandag alles definitief vastleggen (menu + formule enz)
DJ : check
huwelijksreis: geen echte huwelijksreis, maar 3 dagen Euro Disney met 't zoontje in de week na huwelijk : check
uitnodigingen: verstuurd eind februari, nu wachten op reacties, hebben tijd tot 2/4
bruidsboeket: volgende week eens tot bij bloemist
openingsdans: volop bezig met danslessen iedere vrijdagavond, dus dat zou ook moeten lukken

dat zal het zowat zijn denk ik, ben ik iets vergeten?
aarzel dan zeker niet om dit even te melden of om suggesties te doen.

alvast bedankt iedereen.

groetjes,
Björn

Bjorn
23-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 856

julie
28-5-2011
 Meld misbruik4-3-2011 14:00:32

Bedankjes voor gasten op avondfeest?
Speech voor avondfeest?
First-aidkit (dafalgan, pleisters voor knellende schoenen, deo enz.)?
Cadeautjes voor bruidskindjes eventueel?
Doos voor de enveloppes en kaartjes?
Gastenboek?

Zijn zo maar wat dingen die in mij opkomen. Ze zijn daarom niet per sé allemaal nodig he.

Veel succes!

Bjorn
23-4-2011
 Meld misbruik4-3-2011 15:44:47

Hoi Julie,

Bedankt voor je reactie.

Bedankjes : achteraf wordt foto opgestuurd, dus daar hoef ik me nu nog geen zorgen over te maken ;-)
Speech : wordt aan gewerkt
First-Aid Kit: heeft mijn toekomstige aan haar getuige gevraagd om daarvoor te zorgen
Cadeautjes voor bruidskinderen : dagje Efteling
Enveloppendoos : moeten we inderdaad nog voorzien - thanks voor de tip!
Gastenboek : wordt aan gewerkt

Groetjes,

Björn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...