Nu Online
Momenteel zijn er 611 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tips juwelen-kousen-lingerie

4-3-2011 14:21:01
het kleed is er,
de schoenen zijn er,
bh is er... (mss nie goe, twijfel heel erg)

maar nu eh... de kleine dingen:

- nylon kousen --> de meeste zijn strak vanbove, welke maat ook waardoor je een bandje bij je buik krijgt, en ben wa bang voor da in e kleed. Iemand tips voor nylon kousen merk dat niet te strak vanboven zit, huidskleur.

- juwelen, waar ergens vind je betaalbare (<100€ halsketting) juwelen: halsketting, armband en oorbellen...

- iemand ervaring met speciale bruidslingerie die vanachter op rug zo figuur van kleed meemake? zodat zeker juist zit?
kost/locatie etc??
ikzelf ben van de kempen (provincie antwerpen)

groetjes

evy
18-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1180

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik4-3-2011 14:33:06

Hey Evy,

Wat de nylons betreft, waarom kies je niet voor stay-ups? Dan is het probleem met het bandje rond de buik opgelost + het is misschien een pak luchtiger voor je mocht het die dag warm weer zijn .

Juwelen moet ik ook nog zoeken, ben er nog niet uit wat ik wil...

Blijkbaar heeft Poirier zo van die specifieke bruidslingerie. Normaal gezien verkopen o.a. de bruidshuizen dit... Zelf ben ik er ook nog noet uit wat ik best neem bij mijn kleed. Het moet én comfortabel zijn, én niet te veel doorprinten op je kleed, één sexy zijn... mja, veel eisen in één keer .

Succes!!

Julie
16-4-2011
 Meld misbruik4-3-2011 15:03:48

Hey Evy,

Ik heb een kleed en juwelen van Linea Raffaelli.
Ik heb een armband, oorbellen en ketting van hetzelfde. Ik weet niet juist de prijs vanbuiten, ik had 50 euro korting. Maar denk toch niet dat het boven de 100euro was ( incl. korting dan )

Ik ga gewoon zonder nylons, frisser en geen last! Ik kan er echt niet tegen dat het zou spannen rond mijn buik.
In de bruidswinkel hadden ze gezegd dat veel mensen tegenwoordig voor blootvoets kiezen. En anders zou ik idd voor lange kousen (nylons ) kiezen.

Wat betreft de lingerie...en comfortabel en sexy en ...is moeilijk volgens mij. :-)
Ik heb gekozen voor een neutrale bh zonder bandjes, die wordt langs achter vastgemaakt aan mijn kleed. Zit perfect en kan niet naar onder of naar boven. :-)
Moet ik me geen zorgen maken.
Ik kies gewoon een sexy setje voor nadien. :-)

In buirdswinkels kunnen ze u idd meestal het beste helpen.

Veel succes.

Julie

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik4-3-2011 15:18:44

Qua juwelen: ik heb mijn juwelen zelf gaan maken. Het merk Abrazi is supermooi, maar heel duur. Daarom dat ik een foto heb meegepakt van die collectie en deze nog aangepast naar persoonlijke smaak. Ik heb voor een set (armband, ketting en oorbellen) amper 45 euro betaald! Gewoon naar een plaatselijk kralenwinkeltje gaan waar ze workshops doen!

Kim
19-8-2011
 Meld misbruik4-3-2011 15:22:32

Hallo,
Nylon kousen moet ik ook nog zoeken, maar ga voor stay-ups gaan, nu ik heb qua lingerie een corsage van prima donna uit de bruidscollectie, omdat ik echt wel iets wou wat goed, comfortabel zit en mooi is. Bij dit merk hebben ze tenminste mijn maat. Mijn stay-up-kousen ga ik wel nog vastmaken aan mijn chartellen van mijn lingerie.
Voor juwelen moet ik ook nog gaan zoeken. een armbandje, ketting en oorbellen.
Groetjes
Kim

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik4-3-2011 16:26:26

Nylonkousen dragen en als je echt bang ben dat je een "lijn" zal hebben, erbovenop een bodyshaper ....

Vrouwen moeten toch lijden om mooi te zijn

Greet
15-7-2011
 Meld misbruik4-3-2011 17:29:19

Hoi,

ik zou ook zeggen: stay-ups! En als je bang bent dat ze zouden afvallen: je kan nu al lijm kopen die zorgt dat ze zeker blijven zitten. Die lijm was je gewoon af met water, superhandig! Jarretellen zijn natuurlijk ook een optie, dat maakt het toch wat sexier é :)

Groetjes

evy
18-6-2011
 Meld misbruik4-3-2011 18:38:58

merci voor reacties,
stay- up geen optie omwille van een ander praktisch probleem...
dan juist door nylons opgelost werd....

grtjes

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik5-3-2011 9:01:08

Hey Evy,

Heb hetzelfde probleem als jou, gelijk welke maat blijft bovenaan spannen (tenzij ik echt een heel grote maat neem maar dan zitten ze echt los rond mijn benen en dat is ook geen zicht ;-)).

Wat ik tegenwoordig doe is het volgende (klinkt misschien raar maar het werkt!):
Ik koop mijn nylons in C&A aan 5 eur voor een doosje met 4 stuks (zo een rechthoekig doosje) en let erop dat het er zijn met een verstevigd broekje. Dan doe ik ze aan, neem ik een schaar en maak langs de elke kant van mijn middel met de schaar een split van boven naar beneden tot op het punt dat ze niet meer spannen (ong. 5 cm). Door het verstevigd broekje scheuren ze niet verder en zitten ze dus lekker comfi (zonder de zwembandjes! ;-)). Dan een schortje erover om te voorkomen dat ze afzakken (wat ik trouwens zowiezo doe, of ze nu geknipt zijn of niet) en klaar!

Misschien eens uittesten?

Groetjes!

evy
18-6-2011
 Meld misbruik6-3-2011 15:30:42

thx;

Ik ga de twee opties overwegen. Nylons (moest het iets kouder zijn)
anderzijds, nylon voetzokjes die hoog genoeg komen en een short...
dat lost ineens het andere probleem op! enkel nog een short vinden die lang genoeg komt en waar kleed niet op blijft hangen...

juwelen: goede tip!!! ik ga maandag naar zo een winkeltje om zelf juwelen te maken;..

merci voor de vele reacties, we kunnen weer wat verder!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...