TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Leen
28-5-2011
|
4-3-2011 17:09:26
Hoi Ellen,
Ik zou zoiets wel willen uitlenen aan een goede vriendin, maar dat hangt dan weer van mijn persoonlijkheid af (ik heb mijn vrienden graag en als het in mijn handen ligt om hen gelukkig te maken zal ik dit zeker niet laten!)
Kost zo'n sjaaltje veel.. ik denk dat je dit zo duur maakt als je zelf wilt. Als je het in je bruidswinkel gaat halen zal het meer kosten als wanneer je zoiets vindt bij Veritas.
We leven nog altijd in België en met dit weer weet je maar nooit!! Mijn oudste zus is getrouwd eind augustus, wat was het toen koud, echt bibberen! Mijn andere zus is getrouwd eind juni, toen was het zweten! Mijn stief-schoon-zus is getrouwd midden mei, normale temperatuur..
In de kerk is het natuurlijk wel altijd fris, maar, ik weet niet of je op dat moment gaat merken dat je rilt van de koude of dat je rilt van de emoties!
|
|
Greet
15-7-2011
|
4-3-2011 17:23:20
Hoi, ik trouw ook in juli en heb er toch zo'n 'sjaaltje' bijgenomen. In de bruidswinkel kostte dit me €30. Ik zou dat zeker uitlenen want persoonlijk vind ik zo'n dingetje nu niet, de jurk zou wat anders zijn :) Groetjes Greet
|
|
Emily
26-5-2012
|
4-3-2011 18:22:24
Ik zou dat ook zeker uitlenen,zou dat zelfs een compliment vinden en tis nu niet dat er wilde dingen mee gaan gebeuren op een trouwdag, maar dat terzijde :) En zoals hierboven gezegd: je weet maar nooit! ik ga sowieso wel een sjaal/bolero/whatever voorzien, je weet maar nooit. Ik denk nu wel niet dat je dat zolang op voorhand moet kopen, dus je kan eventueel de weersverwachtingen wat afwachten? Als koukleum: zeker doen zou ik denken!
|
|
Evelien
4-6-2011
|
7-3-2011 12:20:58
Je vriendin kan aan die stola veel belang hechten om een reden die jij niet weet. Als ze dit te persoonlijk vindt zou ik dit niet slecht opvatten maar haar mening respecteren.
Volgens een vriendin leef je die dag op adrenaline en zal je het niet snel koud hebben maar zelf twijfel ik er ook over om een stola of iets dergelijks te kopen omdat je nooit weet. Ik twijfel enkel over de prijs aangezien je in de bruidswinkel (voor een stola in een passende kleur) toch een kleine 100 euro mag rekenen.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|