Terug naar overzicht
Hij is in goede handen, leuk dat het een verrassing ook voor u wordt.
haha, grappig, dan zal jouw verloofde de mijne zien, ze zijn nu ook naar wellens, met zijn mama, spannend hé
Hey Elke, Dat is wel grappig! Ik zal straks eens vragen of hij nog een bruidegom in spe heeft gezien met zijn mama :) Maar het is inderdaad héél spannend!
dat is inderdaad spannend! ik ben blij dat mijn toekomstige zijn kostuum pas gekocht heeft twee maand voor de trouw, dan moet ik minder lang zenuwachtig zijn! Bij mij was het zelfs zo dat niemand die mee was, mijn kleed gezien had.... Komt dus allemaal wel goed!
Jaja, hij is ondertussen terug en ik mag natuurlijk niets weten hé... Maar hij heeft er eentje gekozen, een redelijke dure dus ik ben blij dat zijn mama betaalde. Hij moet het begin juni nog eens gaan passen en dan mag hij het eind juni gaan halen! Spannend!
Mijn vriend is maandag gaan zien voor zijn kostuum met de 2 mama's en ik mag het ook niet zien! Maar ik vertrouw wel op hun goeie smaak en had hier en daar zowat tips gegeven over wat ik wel en niet mooi vond Echt spanneeeeeeeeend, en ook nog zolang wachten!!!