Terug naar overzicht
Wij hebben ook een gewoon zaaltje, aleja, parochiezaal. Waren van plan om aan de inkom balonnen te zetten. Misschienin de hoeken van de zaal ook, maar dit weet ik nog niet zeker. Op tafel komt er bij ons van dat stevige wit stoffig papier met zo'n precies geweven bordeaux loper over en dan theelichtjes en bloemen. Voor de bedankjes nemen we glazen flesjes met limoncello. (dit maken we zelf, misschien de limoncello ook *nog aan het twijfelen*) Hieraan maak ik kaartjes met een tekstje en de achtergrond is de eifeltoren, aangezien hij me in Parijs onder de eifeltoren gevraagd heeft!
Hallo, ik ga mijn tafels aankleden met bloemen gecombineerd met van die led-onderwaterlichtjes van flowersandlights.be. Je kunt ze al vinden bij www.tuinwinkel.be. Veel succes!
Ik ben potjes yoghurt van den aldi aan het sparen om veeeeeeel theelichtjes te kunnen zetten, en ik ben van plan om gewoon een soort van glazen flesjes te gebruiken, met een gewone simpele bloem erin.
nog leuke dingen die je kan vinden bij AVA of goedkoper via ebay: tafelconfetti - rose petals (heb je in verschillende kleuren) - diamantjes om op de tafels te strooien En zoals lieselot reeds zij de yoghurtpotjes van den aldi zijn ideaal als theelichtglaasjes...
wij hebben ook een simpele zaal en hebben bij Ava hartjes ballonnen gezien en veel verschillende dingen om te versieren en sfeer te maken. Ook een idee: een zwarte doek en kerstlichtjes erover om een intieme sfeer te creëren.