Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Er komt weer schot in de zaak... !!!

5-3-2011 18:24:20
Na een rustpauze zijn we weer volop in de voorbereidingen gevlogen.
Ventje heeft vorige week zijn kostuum en accessoires gevonden, vandaag de drukker eindelijk kunnen vastleggen aan een superprijs en vervolgens een tripje naar de reeds beroemde winkel Van Loock, mét succes! In de vitrine zag ik meteen een paar schoenen staan waarvan ik dacht, JA!!! En jipie, ze zaten lekker comfortabel. Net ook hier in huis wat rondgetrippeld en zitten prima, ondanks de hoge hak ;-)
Er komt dus zoals gezegd eindelijk weer schot in de zaak. Natuurlijk zijn er nog een boel dingen te regelen, maar vele daarvan kunnen pas de laatste weken (bespreking menu in zaal, tafelindeling,...)
Hoe staat het trouwens met jullie planning?

XXX van een happy bruid to be

lies
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 547

Ineke
18-6-2011
 Meld misbruik5-3-2011 18:45:25

Hey Lies

Afgelopen week was bij ons ook een vruchtbare week: we hebben onze uitnodigingen en vandaag had ik mijn eerste proefkapsel. Ze zijn allebei geslaagd. Toch ga ik er nog 2 proefkapsels laten uitproberen. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik mijn haar volledig ga laten opsteken of half...

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...