Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Update bruidjes op dieet

5-3-2011 18:26:30
Dag iedereen,

een tijdje terug heb ik een berichtje gepost met de vraag of er, net als ik, nog andere bruidjes op dieet waren... mét veel succes want we zijn volop aan het lijnen geslagen ;-)
Nu ben ik natuurlijk benieuwd hoe het bij jullie loopt, tips altijd welkom!!!

xxx

lies
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 791

bruidje
20-8-2011
 Meld misbruik5-3-2011 20:09:17

Hier niet echt dieet dat dramatisch nodig is.. maar wel dieet volgens de weight watch om dat buikje nog wat strakker te maken :-) ..

Katrien
6-8-2011
 Meld misbruik5-3-2011 20:51:44

Op 10 januari heb ik mijn trouwkleed gekozen en sindsdien zijn hier 4 kilotjes verdwenen. Nog 2 te gaan !!

Veel succes

mieke
14-5-2011
 Meld misbruik6-3-2011 8:33:34

Ik heb men best gedaan maar heb veel problemen met mijn maag,ik heb namelijk een maagring maar die heeft het me niet gemakkelijk gemaakt dus jammer genoeg niet afgevallen maar heb me erbij neergelegd ik ben gelukkig zoals ik ben en men ventje neemt me zoals ik ben,liever wat kilo's meer dan ziek. En toon heel slank in men kleedje van Marylise,men pas is over twee weken gedaan geweest en mag toch niet meer afvallen nu.
Dus voor de bruidjes die nog willen afvallen veel succes maar denk eraan als je maar gelukkig bent!

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik6-3-2011 8:44:11

Ik moet binnen 10 weken mijn trouwkleed gaan passen. Toen ik het gekozen heb woog ik drie kilo minder dan nu, dus ik zou nog graag 5 kilo afvallen. Dus vanaf morgen vlieg ik er weer in! Maar ik ben een enorme jojo-er, dus soms gaat het snel bij mij... Ik heb al wel gebeld naar de bruidswinkel en stel dat ik die drie kilo er toch niet af zou krijgen dan is dat geen probleem maar ik mocht wel niet teveel meer bijkomen. Raar maar waar mag mijn vriend ook niet bijkomen. Hij is redelijk mager hoor, maar door het joggen heeft hij brede bovenbenen. Dus we gaan er samen voor :)

Hilde
23-6-2011
 Meld misbruik6-3-2011 11:00:56

ik ben sinds midden januari wat gezonder gaan leven, en sinsdien 2.6 kg vermagerd, maar nu blijf ik "hangen" ....er wil niets meer af ....:(

Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik6-3-2011 15:49:57

Ik heb in dec mijn kleedje besteld. Nu eind maart nemen ze mijn maten om het dan te maken. In winkel zeiden ze mij dat ze er dan rekening mee houden als ik nog verde wil afvallen tot augustus, dan emen ze mijn maten en don ze er al een beetje af. Eind juni dan het gemaakte kleedje passen en dan kunnen ze nog retoucheren.
Ik ben met een proteinedieet begonnen. Heb dat ooit gedaan maar gestopt. Het is geen makkelijk dieet, maar het gaat echt eorm snel, zeker in de eerste fase. Op 1 week in fase 1 kan je 3kg kwijt zijn. Dus 1 ste maand zeker 5 kg en dan de maanden erna zo gem 3à4 kg.
Het vraagt veel wilskracht maar had dit soort dieet nodig om direct resultaat te hebben. Als ik pasna maand 2 of 3kg kwijt ben, dan geef ik op. En vermits ik ook geen jaar heb om het langzaam te doen, is dit voor mij ideaal. De produkten die ik neem zijn getest en nagekeken door mijn arts. Het is een dieet dat aan pure vetverbranding doet, maar 1 klei ding zondigen en je bent uit dat verbrandingsproces en moet je terug in fase 1 beginnen. Kijk anders maar eens op www.protein.be
Veel succes he, en trouwens jij hebt dat toch niet nodig precies hoor Ik wil terug zijn als ooit voor geboote van mijn zoontje en moet er nog 10 kg afvalen tegen augustus, wish me luck hihi.
Grtjs Emmy

suzy
6-8-2011
 Meld misbruik6-3-2011 16:56:25

ieder maandje een kilootje minder door gezond eten en sporten :-) streefgewicht is reeds bereikt, nu nog houden of nog een beetje eraf!

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik6-3-2011 19:50:17

hier inmiddels 10 kilo eraf.. ga naar WW

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik6-3-2011 23:09:39

Ik heb mij in september vorig jaar laten opereren, een maagbypass. Was eigenlijk hoogdringend voor gezondheidsredenen. Ik ben maar 1m50 en woog 90kg. Da's een BMI van 40 of morbide obesitas. Nu, na bijna een half jaar ben ik al 27kg kwijt en ik mag verwachten dat er nog zo'n 3 a 5 kg af gaan, maar dan kunnen er wel terug een paar kilootjes bijkomen omdat het lichaam zijn evenwicht herzoekt. Dus ik denk dat ik nu ongeveer ben waar ik uiteindelijk ga uitkomen. In kledingmaten : kom van een 48/50 nu naar een kleine 42. Voel me massa's gezonder en dat ik nu ook veel beter uitzie is mooi meegenomen hé. Ik ga hier binnenkort een voor en na foto publiceren. Hou het in de gaten. Grtz
Cindy

Eva
31-10-2011
 Meld misbruik7-3-2011 9:31:03

Mij vriend moest afvallen voor zijn cholestorol en ik heb ineens meegedaan omdat er wel een paar kilotjes af mochten. Wij hebben ineens korte pijn gedaan zeker voor mijn vriend en heel de snoep kast leeg gemaakt al die frituur hapjes die we hadden weggedaan, cola weg alles waar suiker in zit en volle moed begonnnen met gezonder te eten.

Onze maaltijden bestaan uit eerst soep en dan extra groentjes mager vlees (veel kip enzo) en weinig saus of op basis van soja producten. ook drinken wij keffir (een zelfgemaakte yogurt) om onze darmflora in order te brengen.

tijdens de zomer van vorige jaar begonnen en mijn vriend heeft op heel korte tijd 15 kilo afgevallen (moesten er maar 10 zijn) ikke de helft momenteel blijf ik nog stilletjes afvallen. Mijn vriend is een beetje bij gekomen maar is terug aan het afvallen (feestdagen). Onze eetgewoonte is aangepast geraakt en nu kunnen we af en toe nog is zondingen wij gaan wel eens lekker uit eten en dan zien we er niet naar een mens moet nog altijd genieten vindt ik. Wij voelen ons alle twee veel gezonder en iedereen ziet da wij er goed uit zien :p

Een keertje in de week proberen wij met mijn ouders te gaan badmintonnen en nu met ons nieuw hondje gaan wel natuurlijk veel wandelen.

Ik denk dat wij goed op schema zitten en als wij zo blijven voort doen komt dat wel in order :) niet echt een streef doel maar liever op ons huidig gewicht blijven das is de bedoeling.

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik7-3-2011 10:06:30

Hier verloopt het frustrerend. Eerst vermagerde ik niks. Dan op 2 weken tijd 6 kilo maar nu zijn er weer 2 bij. Zonder iets anders te doen :s Ik had graag in totaal 15 kilo vermagerd maar dat zijn dromen die er niet zullen uitkomen. 2 april gaan passen dus :s

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik16-3-2011 8:39:20

Ik denk dat het belangrijk is om je lichaam tijd te geven om te vermageren. 5 Kg vermageren op twee weken tijd kan nooit gezond zijn, en die vliegen er zo weer aan ! Maar langzaam aan je eetpatroon wijzigen, 1,5 Kg per maand vermageren is realistischer en ook gemakkelijker te onderhouden !
Ik was op 4 maand bijna 10 Kg kwijt (maart - juni 2010), dat was ook veel te veel op korte termijn, nadien is er 5 Kg weer bij gekomen. Nu, is er nog altijd die 5 Kg die eraf is, en ik heb nu met hernieuwde moed begonnen met mijn eetpatroon goed te houden. (van juli tot december 2010 at ik eigenlijk weer als voordien, maar doordat ik aan een competitiesport doe, ben ik niet echt opnieuw dikker geworden).
Ik trouw in juli 2012, en zou tegen dan (in totaal) graag 15 Kg vermagerd zijn. Dan zal ik +-72 Kg wegen (en ben 1m74 groot)... ik hoop dat ik het haal !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...