Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Op korte tijd veel in orde gebracht :)

5-3-2011 19:35:00
Het begint vooruit te gaan nu hoor!

De voorbije weken in orde gebracht: mijn schoenen, verloofde zijn kostuum, bloemen kerk en bruidsboeket (nog definitief bestellen maar we weten al wat en waar), saxofoon gaan luisteren voor in de kerk en liedjes gekozen, uitnodigingen gedrukt en beginnen uitdelen, juwelen gekocht, begonnen met zonnebanken, vandaag de huwelijkskaars besteld .. Maandag hebben we een afspraak met de DJ en dinsdag een afspraak met de zaal in verband met onze menu.
Volgend weekend heb ik proef van kapsel en make-up en heb ik de 1e pas van mijn kleedje (jippie!) ..

Nog te doen: schoenen verloofde, misboekje verder op punt stellen (wie gaat wat lezen, dankwoord) en een tof alternatief vinden voor het gastenboek. Dan zijn we zo ongeveer rond denk ik? Wat kan ik nog vergeten zijn?

Kim
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 637

An
23-7-2011
 Meld misbruik6-3-2011 9:56:45

Ziet er goed uit!!!
Volgens mij heb je de grote lijnen allemaal he.. nu enkel nog details. Komt goed.. veel succes en 21 mei zal er zo zijn.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...