TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Fredie
26-6-2010
|
6-3-2011 11:35:12
Hey Brenda, ik denk dat je je mag verwachten aan de prijzen die men aan je vriend heeft meegedeeld. Dus als je een eigen traiteur kiest, dan kost je zaal 3000 €. Neem je daarentegen genoegen met hùn traiteur, dan is het "maar" 2200 €... Maar ik vermoed dat daarmee enkel de huur bedoeld wordt, niet een all-in prijs voor bvb 100 gasten want dat zou neerkomen op 22 € per persoon en dat lijkt me toch onwaarschijnlijk weinig voor een kasteel ! Dat berichtje van 2008 kwam mss van iemand die bevriend was of familie was vd eigenaar of zo... Of op één of andere manier een voorkeurtarief genoot. Of mss niet meer dezelfde eigenaars ? Eén ding is wel zeker : voor de kroonluchters, parketvloeren en aangelegde tuin met fonteinen of vijvers, betaal je nu eenmaal altijd méér... hoewel je daarom nog geen garantie hebt dat het eten "even goed is" als het mooie decor.
|
|
Sara
20-8-2011
|
6-3-2011 11:38:31
Hey Brenda
Wij zijn midden vorig jaar daar geweest voor prijs te vragen en dat was 3000€ zaalhuur, dus zonder catering... dat wil concreet zeggen dat je dan heel de dag het kasteel ter beschikking hebt. Maar prijs is dus enkel huur van de zaal! Je kan dan ook het koetshuis huren, en dat is iets goedkoper, exacte prijs weet ik niet meer. Grtjs Sara
|
|
Vicky
21-5-2011
|
6-3-2011 18:32:53
Dag Brenda,
Wij hebben hetzelfde meegemaakt.
Toen we op voorhand vroegen of wij met ons budget een feest konden geven, zeiden ze dat het geen enkel probleem was.
Op de offerte stond alles apart en door elkaar en als je alles optelde was de goedkoopste optie ruim € 4000 duurder dan ons vooropgesteld budget ...
Voor de huur van het kasteel was het € 3000.
Had men dat dan gewoon eerlijk gezegd.
Succes met je verdere zoektocht!
Vicky
|
|
joyce
30-4-2011
|
7-3-2011 11:41:00
hoi Brenda,
Ik heb volgende mail van hen ontvangen toen ik prijs vroeg:
De huurprijs voor een volledige dag van KASTEEL DEN BRANDT bedraagt 2.250,00€ indien U ons de eer aandoet de organisatie van Uw activiteit aan ons toe te vertrouwen en 3.000,00€ indien U onze Salons ‘vrij van Traiteur’ wenst te huren. Respectievelijk 800.00€ en 1.000,00€ voor KOETSHUIS-ZUID. Onze catering-prijzen zijn steeds ALLES inbegrepen (personelen, dranken naar believen, BTW,…). Alle mogelijkheden en alle formules kunnen, op maat, worden uitgewerkt.
groetjes
Joyce
|
|
Brenda
10-9-2011
|
7-3-2011 22:24:30
bedankt iedereen.
Ik had het wel zo begrepen dat het de huur was zonder de catering alleen vond ik de prijzen verwarrend tgo wat ik hier las.
Wij krijgen morgen een voorstel van hen via de mail met prijzen van de diverse catering-formules, ik ben benieuwd !
groetjes
brenda
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|