Terug naar overzicht
Ik vind de dingen die je voorstelt heel goed.Hieronder wel enkele opmerkingen:- Voor de avondgasten vind ik het niet nodig dat je 30 min aperitief schenkt. Als jullie het niet te duur willen maken, schenk dan gewoon vanaf het begin wijn, fruitsap, frisdrank en bier. Op onze receptie zal er ook gewoon wijn zijn, blijkbaar wordt dat veel gedaan...- Voor de collega's en zo vind ik het een beetje raar om dan een tweetal hapjes te serveren. Vooral omdat er dan toch nog broodjes en taart zijn. Ik zou die 'minireceptie' gewoon laten vallen. Leuk dat je vader de taart kan maken!- Die gasten die je moeder er graag bij wil, zijn dat mensen die jullie ook goed kennen? Kunnen zij niet bij de collega's aansluiten in de plaats? Alvast veel plezier nog bij het voorbereiden en uiteraard veel geluk moet jullie kleine spruit op komst!
Ik dacht net hetzelfde als Sylvie! ;-) Ik zou ook geen aparte receptie doen, voor die paar mensen... Laat ze ook 's avonds aansluiten. Hapjes voor deze mensen zou ik niet geven. Dit is overbodig als er daarna nog broodjes en taart is. Anders komt alles wel snel opeen...
hey merci al voor de reactie! het 'apertief' om 20u zouden we doen om toch iets van bubbeltjes te schenken en omdat man lief dit ook wel graag zo heeft. De hapjes voor de mensen die als laatst aanschuiven had ik zo gezet omdat dit zo in een infobundel stond (receptie avondgasten 30min. met 2 hapjes), maar idd dit kan ook zonder hapjes met gewoon een bubbeltje om hun even apart te kunnen ontvangen om dan daarna de 2 groepen samen te voegen voor de openingsdans. (formule hapjes-kaasschotel-dessert loopt 3 uur normaal, maar 23u vonden we te laat om nog mensen te laten komen, daarom een halfuurtje ervoor die ontvangst apart). ga idd nog eens voorstellen ook om die mensen dat mijn mama wil, 's avonds laten bij te komen. Heb al 3 keer een poging gedaan om geen aparte receptie te doen, en elke keer is het dan conflict..en zoek ik toch weer een andere oplossing..grrrrr ouders hé...gewoon omdat het zo hoort en blablabla is de reden bij haar hoor!