Nu Online
Momenteel zijn er 532 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 60 dagen te gaan ...

6-3-2011 20:22:29
Hey iedereen,

Bij ons begint het dichter en dichter te komen... Spannend !

Dit is ok:
Feestzaal + formule
Fotograaf
Gemeentehuis
Visagiste + haarstyliste
Huwelijksreis
Vrijgezellen
Oppas voor ons zoontje
Uitnodigingen verstuurd
Trouwkleed gekozen
Schoenen gekozen
Juwelen
Ring doosje
Enveloppendoos
Gastenboek
Pennen voor gastenboek

Wat nog te doen !

Kostuum voor men vriend
Kleding voor ons zoontje
Bedankkaartjes ( zijn aan het wachten op proefdruk)
Kaartjes met vragen voor gastenboek
Bloemen gaan we morgen doen
Ringen zijn klaar,alle die van mij. woensdag gaan zien en dan ring bijbestellen voor men vriend
Eten bestellen bij traiteur voor 's middags
Notaris
Cadeau's getuigen
Bedankjes
Zakjes bedankjes

natasja
6-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 700

Bruidje 02042011
2-4-2011
 Meld misbruik6-3-2011 20:26:10

Geniet ervan !

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik6-3-2011 20:26:35

Hallo Natasja,
Bij ons nog 61 dagen te gaan.
We lijken ongeveer even ver te staan. Onze ringen liggen klaar bij de juwelier. Eten voor 's middags moeten we nog bestellen. Onze uitnodigingen vertrekken begin deze week. Bij de notaris zijn we al geweest. Zakjes bedankingen en bloemen ook nog te doen. Kleding zoon en dochter nog te doen.
Mag ik vragen waar jij je juwelen en het gastenboek hebt gevonden?
Groetjes en nog véél plezier met de voorbereidingen.
Ingrid (pet.leemans@skynet.be)

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik6-3-2011 21:19:14

dank je wel !!! jullie ook veel plezier en succes.
ik maak me vooral zorgen om ons huis, moet nog hard aan in gewerkt worden en het kostuum van men verloofde... dat is nog niet besteld.
inge ik heb mijn gastenboek in een winkel gekocht,weet naam niet meer. maar het is geen boek. het zijn witte houten kistjes en van boven kan je foto's inschuiven. we gaan er kaartjes met vragen leggen en pennen en dan kunnen de gasten het er in doen.
men juwellen heb gekocht via marktplaats,bij een mevrouw die dat als hobby doet. ze zijn super mooi ! als je wilt zoek haar ik gegevens op
x

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik8-3-2011 15:56:18

Hey Natasja,
Als je dat zou willen doen; dan graag de gegevens van die mevrouw (juwelen).
Wij zijn voor het kostuum van mijn toekomstige naar Wellens in Herentals geweest (= aanrader). Hij heeft er alles gekocht (incl schoenen) en het is perfect in combinatie met mijn kleedje (nu nog alleen afhalen vanaf 19/03). Een kostuum is vlug leverbaar; geen zorgen maken - het komt in orde.
Het gastenboek (zoals jij het beschrijft ) denk ik te kunnen vinden bij Maison du Monde. Ik kijk nog wat rond.
Groetjes,

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik8-3-2011 19:06:27

Hey Ingrid ,

Ik heb onze enveloppendoos in Maison du Monde gekocht ! :-)
Gastenboek weet ik niet meer... Soit, je kent ons idee dan al he ;)

Ga naar www.marktplaats.be
tik dan meeuwen in (dat is haar woonplaats)
dan kom je vanzelf de advertenties van de bruidssieraden tegen van haar. Als je 1 advertentie aanklikt en dan zie je rechtsbovenin onder de naam anemoonsieraden: bekijk alle advertenties. Je krijgt dan al de sieraden te zien.

x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...