TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Anika
9-4-2011
|
6-3-2011 21:14:33
klinkt leuk. Ik zou alleen zeggen 'in' het gemeentehuis ipv 'op'. x
|
|
Lien
20-5-2011
|
6-3-2011 21:17:19
Hey Anika,
Thx, wordt aangepast !!
|
|
Katrijn
22-7-2011
|
6-3-2011 21:18:29
Heej , Het begin van de uitnodiging is echt super! Alleen het zinnetje 'onder het genot van' vind ik zo gek klinken.En uw aanwezigheid voor plechtigheid en/of receptie is wat gek maar als je het aantal moet weten op voorhand natuurlijk wel nodig. En misschien het woord bevestigen gebruiken ipv te laten weten. Voor de rest heel leuk! Veel succes ermee!
|
|
Lien
20-5-2011
|
6-3-2011 21:21:37
Hey Katrijn,
Idd dat bevestigen heb ik ondertussen ook zelf gezien en is reeds aangepast. Mja 'onder het genot van' klinkt inderdaad raar maar ik wou het verwoorden wat de gasten kregen, misschien iemand tips voor het anders te verwoorden?
|
|
Kristel
14-5-2011
|
6-3-2011 21:36:04
Misschien klinkt dit wel goed? Om er te genieten van een hapje en te klinken op ons huwelijk (met aansluitend een lekker diner) Tussen haakjes voor de gasten die 's avonds hun voetjes onder tafel mogen schuiven maar dat had je waarschijnlijk al door ;). Ik denk dat er een foutje gelopen is in: De huwelijksplechtigheid vindt plaats om 15.30 uur in ... (vind met een t erbij volgens mij toch) Groetjes
|
|
Lien
20-5-2011
|
6-3-2011 21:40:47
Hey Kristel,
Dikke merciekes, had nog zitten kijken of ik geen dt fouten had gemaakt. Blijkbaar 1tje over het hoofd gezien :-) !! En bedankt voor de suggestie, lijkt mij ook leuk!
|
|
katrien
12-8-2011
|
6-3-2011 22:01:31
Hey hopelijk goeie ervaringen met je rek nr te vermelden maar ik zou dat niet liever een envelopje plaatsen. Want ik denk dat er veel mensen iets gaan storten na de trouw en da kan je niet direct controleren hé enveloppen ook niet maar je ziet wel direct of ze ene afgeven hé of niet.
|
|
Lien
20-5-2011
|
6-3-2011 22:07:22
Zouden jullie dit op een uitnodiging durven zetten?
Gelieve ons uw top3 muziek te sturen
Dan kan het feest tot in de vroege uren duren
Of iemand een ander idee?
|
|
Lien
20-5-2011
|
6-3-2011 22:09:47
Hey katrien,
Had ik nog niet bij stilgestaan. Het is inderdaad een moeilijk onderwerp. Of ik moet de keuze laten...
|
|
katrien
12-8-2011
|
6-3-2011 23:30:08
Hey van die top 3 een leuk idee vindt ik
grtjs
|
|
Leen
28-5-2011
|
7-3-2011 7:59:07
Onze DJ werkt met zo'n top 3 van de genodigden. Wij geven aan onze gasten een website en een code door, en zij geven hun top 3 aan de DJ door. Daarna overloopt de DJ met ons de liedjes (kwestie van geen liedjes te draaien die wij absoluut niet willen!)
Onze familieleden waren DOL van dit idee..
Eventjes verder over de uitnodiging van Lien:
"Rekeningnummer".. ik zou dat precies niet durven gebruiken?
Wij hebben: "Cadeautip: Onze uitzet is reed in kannen en kruiken, maar ons spaarvarken kan wel een centje extra gebruiken" maar geven geen rekeningnummer.
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik naar een trouwfeest ga dan geef ik graag iets aan het getrouwde koppel, meestal proberen we het geld zo origineel mogelijk te verpakken!
|
|
Katrijn
22-7-2011
|
7-3-2011 9:30:24
Wij hebben ons rekeningnummer er ook niet opgezet! Als cadeautip heb ik een afbeelding van een varkentje gebruikt op de uitnodiging. Hoewel ik vrees nu dat onze vrienden misschien wel eens met een echt varken durven afkomen :o)
|
|
Véronique
31-7-2009
|
7-3-2011 12:33:18
Wij hadden er een envelopje én een rekeningnummer opgezet en ik ben blij dat we dat gedaan hebben, hoor! Wij hebben daar duizenden euro op gestort gekregen. Ik mag er niet aan denken dat wij dat allemaal cash zouden ontvangen hebben! De meeste mensen storten in de aanloop van je feest al een bedrag, sommigen de dag zelf, maar andere ook nadien nog, hoor! Is veilig voor hen (zij moeten geen groot bedrag in huis halen) én voor jou (jij hoeft geen heel weekend lang dat geld te bewaren).
|
|
Lien
20-5-2011
|
7-3-2011 22:12:39
Bedankt allemaal voor de reacties. Het is inderdaad moeilijk om de cadeautip te verwoorden op een kaartje. Heb er nog een envelopje laten naast plaatsen, dan hebben de mensen de keuze.
Leen: is dit een site die jullie zelf in elkaar gestoken hebben? Vond het ook een leuk idee.
Groetjes
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|