Terug naar overzicht
hey Ik denk dat je dat het best aan een je juwelier kan vragen. Als je even op goolge intikt 'goudprijs' dan kan je site vinden met de prijs per kilo. Nu weet ik niet hoeveel een ring weegt en dit is dacht ik ook geen 100% goud omdat het te zacht metaal is. Kijk eens op de volgende site: http://www.inkoopoudgoud.be/index_bestanden/VerkoopGoud... Nog veel succes greetz
Dit is enkel als je juwelier deze ringen zelf ontwerpt, dan kàn de prijs verschillen (maar in de meeste zaken blijft de prijs wat hij is, hoor!). Als je juwelen neemt van een bestaande collectie, dan betaal je de prijs die geafficheerd staat.
www.ringconfigurator.be => past zich aan de dagprijs aan, schijnt het:) succes!
bedankt allemaal! grtjs
Wij hebben onze ringen vorig jaar al besteld. Ze komen uit een bestaande collectie van Rembrandt Jordan (www.rembrandtjordan.com ) , maar werden wel naar onze wensen aangepast (breedte van de ringen mochten we zelf bepalen, voor mij drie steentjes erin). Je betaalt dan een prijs naar de prijs van het goud.Gelukkig voor ons, want sindsdien is de prijs van het goud spectaculair gestegen. 30% zelfs als ik mij niet vergis!Zilver was nog meer gestegen zei hij. (het zijn dus dure tijden als je wilt trouwen )