Terug naar overzicht
SUPER!!! Nu de rest nog allemaal, komt goed!
hoi Kathleen, Ik heb mijn kleedje daar ook gevonden! Maar heb geen idee welke merken van lingerie ze daar verkopen. Ik heb eigenlijk alles van accessoires niet in de bruidswinkel gekocht, omdat de prijzen soms echt wel overdreven duur zijn... groetjes en nog veel succes met alle voorbereidingen! Hier begint het te korten, nog 53 dagen :-) Joyce
Hey, Goede datum heb je gekozen :) Ik heb mijn kleedje daar ook gevonden! Ik heb ook geen juwelen of zo daar gekocht, vooral voor de prijs. Schoenen wel. Ik heb naar hen gebeld ivm de lingerie en ze zeiden dat ik best kon gaan naar een gewone lingeriewinkel dus misschien verkopen ze geen lingerie daar. Ik ga waarschijnlijk naar Marie-Fleur in Lier
Hey, Bedankt voor de tips. Ik zal eens in de lingeriewinkel waar ik altijd ga, gaan horen dan.Ja mijn mama zei dat er ook wel mooie juwelen lagen, maar ik was zo blij dat ik eindelijk mijn kleed had gevonden dat ik naar de rest niet gekeken heb. De rest zal ook wel komen, daar heb ik nog wat tijd voor. Groetjes Kathleen
hey katleen mijn trouw kleed komt ook van liliane claes in herentals voor mijn lingerie heb ik in het shopping center in wijnegem geweest omdat ze zeiden bij liliaene claes dat je beter lingerie neemt zonder naden en dat heb je daar voor 60 euro had ik mijn lingerie groetjes sofie
Hey Sofie, Bedankt voor je reactie. Welke winkel heb je dan gedaan in het shoppingcenter? Groetjes