TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Joke
17-12-2005
|
4-4-2006 13:07:02
Hey,
Het huwelijk van een neef van mij was daar. Prachtige locatie, zeker als het mooi weer is, en heel lekker eten. Het enige nadeel is dat iet iedereen goed zich heeft op de dansvloer. Wij hebben hier heel leuke herinneringen aan.
Groetjes,
Joke
|
|
K
5-8-2006
|
4-4-2006 13:18:54
superlocatie buiten, maar binnen een regelrechte ramp!! Meer dan de helft van de zaal kan de dansvloer niet zien!!
|
|
SOFIE
7-7-2006
|
4-4-2006 14:14:44
Inderdaad, een zeer prachtige locatie. Ook leuk is dat je er als bruidskoppel kan blijven overnachten. Ben er geweest voor een huwelijksfeest maar vond deze niet zo goed. Het eten was er slecht, de dansvloer lag wat afgelegen. De bediening kon ook beter. Ze gaan er nogal voor etiquette want iemand vroeg een kriek uit het flesje, en dat mocht niet. Het antwoord was: Je bent op een kasteel, daar drink je alles uit glazen. Komaan zeg, waar zijn we mee bezig. De klant is toch altijd koning,niet?
|
|
Ben
9-6-2007
|
4-4-2006 14:28:08
Hallo Sofie, wat vond je slecht aan het eten? Kwaliteit? Niet voldoende?
Ze bieden een formule aan bij het hoofdgerecht waarbij verschillende soorten vlees in de zaal op een gril klaargemaakt worden en waarbij je dan a volonté kan gaan schuiven. Dat lijkt me wel een leuke formule?
De dansvloer zal inderdaad een beetje uit het zicht liggen voor sommige tafels, maar dan kunnen we daar de niet dansers zetten :)
Als er nog ervaringen zijn, laat gerust maar komen ...
Bedankt Ben
|
|
K
5-8-2006
|
4-4-2006 17:18:34
Wij hebben daar inderdaad trouw meegemaakt met die grill-formule, en dat is serieus tegengevallen. Vlees was lauw/koud en groenten,... erbij waren zeer sober!
|
|
SOFIE
7-7-2006
|
4-4-2006 18:46:42
Hey Ben,
Inderdaad het was de formule van de grill. Het vlees was de eerste keer lauw. Toen iedereen de tweede keer wou aanschuiven, waren ze al aan het opruimen. Wij zaten aan de laatste tafel, iedereen was twee keer geweest en toen het dan eindelijk aan onze beurt was, kregen we de kans niet meer. Ik had voldoende, maar er waren mensen die niet voldaan waren. Ik moet wel zeggen dat het dessertenbuffet geweldig was. Dit bleef dan ook staan tot alles op was. Ik vind het jammer dat jullie dan moeten betalen per persoon en dat jullie gasten dan onvoldoende te eten kregen. Laat je hierdoor vooral niet ontmoedigen want dit is maar een momentopname. Wat bij ons slecht was, kan bij jullie op een gigantisch succes uitdraaien. Bij ons kwam er dan ook nog eens bij dat iedereen 60 km heen en terug moesten rijden om er te geraken. Een mens zou dan van minder verbitterd raken als dan ook nog eens het eten tegenvalt.
Groetjes Sofie
|
|
Ben
9-6-2007
|
5-4-2006 9:43:39
Bedankt voor de reacties.
Dit wetende zijn we toch nog een tweede ronde van zalenbezoek begonnen. Je geeft toch voor één keer veel geld uit die avond dus moet het wel in orde zijn. Wij moeten ook van ver komen (Gent), dus mogen we nog wat extra kritisch zijn.
Als er nog ervaringen zijn wil ik die gerust weten :)
Thanks Ben
|
|
Georges
|
12-4-2006 17:57:46
Ga eens eens kijkje nemen in 't Hof Van de Putte in Zegelsem (deelgemeente van Brakel) tel 055456355 / 0486899410 hofvandeputte@pandora.be
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|