Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze ringen zijn gemaakt en ze zijn prachtig :)!

7-3-2011 11:26:00
Hallo iedereen,

zaterdag mochten we gaan kijken hoe onze ringen gemaakt werden. Nu het is te zeggen, we mochten gaan kijken hoe mijn ventje zijn ring gemaakt werd, want aan mijn ring was er te veel werk om dat op 1 namiddag te doen. Mijn ring lag dus al klaar toen we daar aankwamen en ik moet zeggen dat het mijn stoutste dromen overtrof. Ik had een eigen ontwerp uitgelegd aan de juwelier en hij heeft dit zonder foto of tekening nog beter gemaakt dan dat ik ooit had durven dromen. Mijn ventje zijn ring hebben we effectief zien maken van goudklomp tot trouwring. Het was echt een hele ervaring om dit te kunnen meemaken. We zijn dus heel tevreden over onze ringen en kunnen al niet wachten om ze te mogen dragen! 14 mei gaan we ze halen bij de juwelier :)!

Groetjes,
een happy bruidje

Sharon
20-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 689

Katrijn
22-7-2011
 Meld misbruik7-3-2011 12:22:12

Klinkt super! Bij welke juwelier zijn jullie geweest?

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik7-3-2011 21:21:36

Dat wil ik ook graag weten! en wat ze zo ongeveer gekost hebben...

Sharon
20-5-2011
 Meld misbruik8-3-2011 9:09:49

Wij zijn bij Jan Eversen in Brugge geweest. Het waren wel dure ringen, maar wij hebben niet naar de prijs gekeken :). We hebben voor onze ringen samen €2150 betaald, maar in mijn ring zitten er wel 40 diamantjes.

Sharon
20-5-2011
 Meld misbruik8-3-2011 9:11:07

Ik zeg dure ringen, maar als we deze bij een andere juwelier wilden kwamen we steeds duurder uit. Op zich is het geen dure juwelier. Wij hebben gewoon een dure smaak :p. Tenslotte heb je de ringen toch heel je leven iedere dag aan dus we wilden er wel wat meer geld aan uitgeven.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...