Terug naar overzicht
Beste Stephanie, Spijtig dat je huwelijk na zo'n korte tijd al voorbij is. Wat je kleedje betreft, zou ik geen te overhaaste beslissing nemen. Als je het nu weg doet, is het weg hé. Misschien krijg je er dan later spijt van. Je kan het nog altijd mooi opbergen en misschien komt er een gelegenheid dat je er iemand plezier mee kan doen (mss kan het wat ingenomen worden) of dat je toch beslist het weg te doen. Mijn moeder heeft haar kleedje van haar eerste huwelijk nog steeds (+-30j geleden). En KOP OP meid! Groetjes Nathalie
Véél sterkte!!!
Hey Stephanie, Ik vind het supererg voor je... Misschien is het nog wat vroeg om écht een knoop door te hakken hierover? Het is moeilijk om te weten hoe je staat tegenover het einde van jullie huwelijk: ben je superkwaad, 'aanvaard' je het etc. Er komen zo veel gevoelens bij kijken dat het misschien nu moeilijk is om te beslissen zonder er later spijt over te krijgen. Wat ik eigenlijk bedoel is dat je even moet nadenken wat dit kleed voor jou betekent... Doet het pijn om het bij te houden? Dan kan je het wegmaken of nog even 'verdoken' bij houden... Ben je écht kwaad op je ex-man en wil je aan niks meer herinnerd worden wat ook maar met hem te maken heeft? Dan kan je misschien beter uit respect voor jezelf het kleedje wegdoen. Zijn jullie nog goede vrienden, dan kan je het misschien nog houden... Veel hangt echt af van hoe je staat tegenover je ex-man enz. Zorg gewoon voor jezelf in je beslissing, en laat je zeker niet te veel leiden door wat het heeft gekost... Sterkte!
Geen idee wat je hiermee moet doen, dit ga je enkel zelf kunnen uitmaken maar in ieder geval heel veel sterkte gewenst!
Veel sterkte!!
Hoi Stephanie, ik zou de hele situatie wat laten bezinken vooraleer je die beslissing neemt. Tenslotte heb je ook plezier gehad om je kleedje uit te kiezen en erin te schitteren, misschien dat een overhaaste beslissing je achteraf nog spijt doet krijgen. Anderzijds kan het je financieel misschien een duwtje in de rug geven in deze moeilijke periode. Wat je ook beslist, veel sterkte toegewenst! groetjes, Melodie
hey, persoonlijk zou ik er ook mee wachten. Ik wens je heel veel moed en sterkte toe.
Veel sterkte! Wacht misschien inderdaad nog enkele maanden voor je een beslissing neemt over je trouwkleed. Als je nu een overhaaste beslissing neemt, krijg je er achteraf misschien spijt van.
bedankt iedereen , ik heb besloten het nog bij te houden tot de datum dat we 3jaar getrouwd zouden zijn. En dan een beslissing nemen. groetjes Stephanie