Terug naar overzicht
Heb ook zitten twijfelen, maar in de zomer heb ik eigenlijk nooit panty's in mijn open schoenen aan. Dus ik denk ook niet dat ik ze aandoen op mijn trouwdag. Wij trouwen 20 mei...Isabelle
Hey Maaike,ik trouw op 25 augustus dit jaar en ik doe zeker geen panty's aan. Ik vind dat niet natuurlijk in de zomer en al zeker niet gemakkelijk... Trouwens, waar ik mijn jurk gekocht heb (Bruidshuis Ellen) zeiden ze me ook dat kousen zeker niet moeten, en al zeker niet in de zomer... (Daarbij komt nog dat ik een speciaal kleed heb, waarbij een deel van mijn kuiten bloot is wegens een 'split' in mijn kleed achteraan...)Dus ik zou zeggen, kousen zijn echt niet nodig!Groetekes,Saar
Ik ga er zeker wel aandoen. Ze raden dit toch ten zeerste aan hoor! Ten eerste omwille van je schoenen. Met panty's heb je veel minder kans op pijnlijke voeten en blaren.Ten tweede ook voor je kleed. In de bruidswinkel zeiden ze dat met panty's je kleed meer schuift, terwijl zonder kleeft je kleed sneller tegen je benen.Ik ga wel voor een tussenoplossing: witte zelfophoudende kousen met een kanten boord aan. Praktisch omdat je dan als je naar het toilet moet minder last hebt om je kousen af en aan te doen. En ook mooi met de kanten boord. Bovendien kan je dan de kousenband weglaten.Groetjes,Lindsay06/05/06
Hey,Ik ga er wel aandoen. Schoenen zitten dan echt beter,je hebt minder snel last van blaren. Ik denk dat ik ook kies voor panty's met een kanten boord. Tijdens het feest kan ik ze nog altijd uitdoen...Katrien10 juni 2006
Hey,ik ga zeker en vast voor panty's, maar ik kies ook voor zelfophoudende panty's met een kanten boord en een jartellengordel. Wel ga ik voor huidkleurig, wat ik veel mooier vind als je gekleurde schoenen hebt, wat bij mij het geval is.Groetjes,Lieve
HeyIk draag geen panty's, want mijn schoenen schuiven met panty' en zitten perfect zonder. Ik draag trouwens helemaal niet graag panty's.GroetjesVicky09.09.06
Hoi,Ik draag geen panty's aangzien het die dag waarschijnlijk zonnig en warm zal zijn, allee dat zal toch moeten en als je dan panty's aan hebt is dat volgens mij verschrikkelijk bakken!Debra11/08/06
Dag MaaikeIk heb wel panty's aangedaan, maar voor 1 reden: om blaren te voorkomen.en het heeft wel geholpen.En het kleur, tja, wij zijn in september getrouwd dus ik had een mooi bruin kleurtje, je kan van DIM nylonkousen kopen: Bronze effect, die geven het effect dat je benen gebruind zijn.heel mooi, maar denk dat je die enkel in de zomermaanden kan kopen (in de Inno hebben ze die zeker)'k zou zeker niet het kleur van je kleed nemen, zeker niet! brrr, dat kan niet mooi zijn.GroetjesVanessa