Terug naar overzicht
Wij geven er ons trouwfeest. Zijn er al voor verschillende feesten geweest en niks te klagen.Pas op, over iedere zaal is er wel iets negatiefs dat de ronde doet, gewoon gaan voor hetgeen waar jullie zich het beste bij voelen! Hebben wij ook gedaan!En van dat op voorhand betalen, waarom niet? Je krijgt toch korting?
Over korting hebben ze niets gezegd. Hoeveel korting krijgen jullie dan? Ik ben blij dat er toch nog iemand is die ook zijn feest daar geeft,ik vind het wat vreemd dat er weinig mensen zijn die daar hun huwelijksfeest geven...
Hey Sabrina, is een bekende zaal hoor! Mijn neef is daar ook getrouwd, was dik in orde! En is normaal dat je veel op voorhand moet betalen é...... Als je jezelf goed voelt bij deze keuze, niet twijfelen!Veel succes nog!
Ja, lap, funfoto moeit hem ook weer... Man, die is waarschijnlijk betaald om kritiek te geven op alles!Niks van aantrekken ;)
inderdaad, alles valt te betalen voor het feest begint + ook reacties al gehoord dat het eten niet warm genoeg is als het op tafel wordt geserveerd.