Nu Online
Momenteel zijn er 624 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Save the date via e-mail?

8-3-2011 1:02:02
Hoihoi,

Wij zouden graag een save-the-date sturen,
maar om onnodige kosten/tijd te verspillen dacht ik om dit via e-mail te doen.
Zijn er nog die het op die manier gedaan hebben? Of past dit echt niet?
En dan ook ... ben ik daar al niet te laat mee?
We zouden onze uitnodigingen begin juli versturen...

Groetjes,
Cindy

Cindy
17-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1712

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik8-3-2011 1:16:53

Ik vind allesinds niet dat je te laat bent, jullie huwelijk is nog niet voor binnekort, je kan dus zeker nog "save the date" sturen..
Vraag is, leest iedereen je e-mails, komt je mail bij sommige bij ongewenste berichten,...
Je moet hier natuurlijk rekening mee houden!

Heb je veel gasten, kan je het niet persoonlijk zeggen? Blijkbaar kan je ook hele goedkope save the date kaartjes vinden op vista print?!

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik8-3-2011 8:21:24

Hey Cindy,

Ik vind het ook zeker nog niet te laat om dit nu nog te sturen!

Voor een save-the-date kan je dit zeker via mail doen... En de 'trom' zal ook wel hier en daar zijn werk doen :-).

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik8-3-2011 8:38:45

Ik vind dat ook geen enkel probleem en ook absoluut niet te laat.
En reactie op Leen: wie mijn mails bij ongewenst plaatst, daarvan zou ik het niet erg vinden dat ze de datum niet hebben kunnen bewaren, dan willen ze waarschijnlijk ook niet komen hé...

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik8-3-2011 9:20:43

hoi Cindy,

Wij hebben onze save the date ook via e-mail bezorgd... En eigenlijk alleen maar positieve reacties op gekregen. We hadden wel enkele kaartjes gedrukt (zelf afgeprint) voor de mensen die geen internet hebben... Was dus een goedkope oplossing :-)

groetjes
Joyce

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik8-3-2011 9:42:00

Zeker per mail, niemand zal commentaar hebben, als ze uitgenodigd worden -)-), wij deden he tper kerstkaartje.... sturen uitnodigingen eind juni, omdat we in zomervakantie huwen

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik8-3-2011 9:48:43

wij gaan die ook per email versturen hoor! Anders heb je niet enkel kosten van het op kaartjes af te drukken (wat op zich misschien wel zal meevallen) maar ook van al die postzegels, wat dan toch gauw aan 150 euro extra komt. En rondbrengen zie ik niet zitten, das over het hele land... Dus lang leve mail! En de oudere generatie van familie bvb die zullen het wel via de tamtam gehoord hebben/horen.

Wij gaan dit wel ongeveer een jaar op voorhand doen maar ik vind het voor jou zeker niet te laat om dit nu te doen, alleen maar positief dat ze het dan nog wat vroeger weten!

Elien
15-6-2019
 Meld misbruik8-3-2011 10:43:57

Wij gaan naar iedereen een jaar op voorhand een berichtje via facebook sturen en dan vragen of ze hun adres kunnen doorgeven.

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik8-3-2011 11:52:59

Hoi,

Ik denk niet dat ik nog save de date's moet opsturen, bezorgen LOL.
Den tamtam heeft al heel goed zijn werk gedaan...

Mijn oma kan er namelijk niet over zwijgen sinds ze hoorde dat we gingen trouwen en den datum, dus de famillie die weten het al en ook in de vriendenkring is iedereen al op de hoogte...
En aangezien ons mama het ook zo de max vindt (ze kijkt namelijk heel erg uit naar haar eerste kleinkinderen hahaha) weten al har vriendinnen (buren) het ook al...

Ik ga dus enkel nog de mensen waarvan ik niet zeker ben dat ze het al weten een mailtje sturen ofzo...

Groetjes,
Celesta

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik8-3-2011 22:12:00

Hey,

Wij hadden zelfs een email versie van onze uitnodiging. Dit hebben we verstuurd naar collega's en gasten waar we geen postadres van hadden. En niemand heeft daar raar van opgekeken. En idd, het kan de kost een pak drukken!!

groetjes

sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info