Nu Online
Momenteel zijn er 279 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Officieel !!!!

8-3-2011 10:43:40
Vrijdag is het eindelijk zover ! Dan zijn wij eindelijk wettelijk getrouwd!

Aangezien ons kerkelijk huwelijk later valt, is dit voor ons echt om naar uit te kijken! Etentje s' avonds met de dichtste familie, en dan zullen mijn 'man' en ik ons klaarmaken voor een weekendje relaxen @ Brugge !! Zalig toch!

Geniet allemaal nog van de voorbereidingen, voor ons lopen die stillaan op het laatste!!

Groetjes

Orily
7-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 688

frida
6-2-2010
 Meld misbruik8-3-2011 10:51:55

Dag,

Leuk toch dat je dan mevrouw zal worden, ik kan me voorstellen dat je nu uitkijkt naar de kerkelijke huwelijk. Wij zijn ook op 2 verschillende dagen getrouwd.

frida

Orily
7-5-2011
 Meld misbruik8-3-2011 10:56:34

Dag frida,

Idd heel leuk, we kijken er zo naar uit !!! :)

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik8-3-2011 10:59:31

Hey Orily, wij trouwen ook apart voor wet en kerk én wij trouwen voor de wet wanneer jij trouwt voor de kerk ;-) Allebei hopen op mooi weer dus! 

Had jij veel voor te bereiden voor de wet? Wij houden een bbq bij mijn vriend zijn ouders thuis.

Groetjes en geniet er vrijdag van!! 

karen
31-5-2011
 Meld misbruik8-3-2011 11:06:19

Geniet ervan!!!

En alvast proficiat!!

Orily
7-5-2011
 Meld misbruik8-3-2011 11:19:06

@ Melodie: Ja, we gaan allebei duimen en kaarsjes doen branden hé :) Neen, voor de wet eigenlijk niet echt voorbereidingen gehad. Wij gaan uit eten s' avonds dus ... :) Mercikes, gaan we zeker doen! :)

@ Karen: Dankjewel !!!!

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik8-3-2011 12:15:58

Oh fijn te horen dat je ook niet echt voorbereidingen had. Doordat er voor de trouw voor de kerk zoveel moet gebeuren, had ik schrik dat ik voor de wet iets over het hoofd zag. Maar ja, da's veel losser en met naaste familie. Dus niet zoveel stress ;-). Laat zeker horen hoe het vrijdag is geweest hé! Heb jij trouwens de plechtigheid voor de wet gepersonaliseerd? Indien ja, hoe?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...