Terug naar overzicht
Dag, Leuk toch dat je dan mevrouw zal worden, ik kan me voorstellen dat je nu uitkijkt naar de kerkelijke huwelijk. Wij zijn ook op 2 verschillende dagen getrouwd. frida
Dag frida, Idd heel leuk, we kijken er zo naar uit !!! :)
Hey Orily, wij trouwen ook apart voor wet en kerk én wij trouwen voor de wet wanneer jij trouwt voor de kerk ;-) Allebei hopen op mooi weer dus! Had jij veel voor te bereiden voor de wet? Wij houden een bbq bij mijn vriend zijn ouders thuis. Groetjes en geniet er vrijdag van!!
Geniet ervan!!! En alvast proficiat!!
@ Melodie: Ja, we gaan allebei duimen en kaarsjes doen branden hé :) Neen, voor de wet eigenlijk niet echt voorbereidingen gehad. Wij gaan uit eten s' avonds dus ... :) Mercikes, gaan we zeker doen! :) @ Karen: Dankjewel !!!!
Oh fijn te horen dat je ook niet echt voorbereidingen had. Doordat er voor de trouw voor de kerk zoveel moet gebeuren, had ik schrik dat ik voor de wet iets over het hoofd zag. Maar ja, da's veel losser en met naaste familie. Dus niet zoveel stress ;-). Laat zeker horen hoe het vrijdag is geweest hé! Heb jij trouwens de plechtigheid voor de wet gepersonaliseerd? Indien ja, hoe?