Terug naar overzicht
Ik merk nu dat ze ook een b&b hebben in Kasteleer: de casteleer. Zijn er daar ervaringen mee? Ik hoed me een beetje voor lastige gesprekken bij de voorbereidingen van een feest. En de eerste indruk van dat zaakvoerder zegt me dat ie vooral aan zijn eigen portemonee lijkt te denken. Langs de andere kant is de locatie wel aanlokkelijk. Wat zouden jullie doen?
tja, dat heb ik ook al gehoord... Alles is er naar 't schijnt wel lekker, maar het is niet aangenaam onderhandelen..... veel gefoefel en gedraai, onduidelijke afrekeningen...
Ik ben er vaste klant in het café en ken de uitbater al meer dan 20jaar. Ook organiseer ik er verscheidene culturele avondjes. Hij doet inderdaad geregeld trouwfeesten in café Herberg de Zwaan maar ook in zijn b&b de Casteleer in Kasterlee. Dit is een zeer mooie locatie! Je moet zeker hun website eens checken. Als ik mocht aanraden is de b&b de beste locatie. De trouwfeesten die er gegeven worden zijn meestal voor mensen met een beperkt budget maar die toch een leuke uitstraling willen en niet het typische stijve gebeuren van een trouwfeest willen. Je moet echt zeer duidelijke afspraken maken en ook best op papier zetten. Hij is een beenharde onderhandelaar die natuurlijk aan zijn eigen portomenee denkt. Hij zegt wel direct waar het op staat en draait niet rond de pot. Ook is hij een veel te druk persoon en geeft veel de indruk overal snel over heen te gaan. Samen met zijn vriendin heeft hij 3 zaken te runnen, wat eigelijk teveel is voor hen.
Wij hebben deze zomer ons trouwfeest gegeven in De Casteleer te Kasterlee en vonden het geweldig. De locatie is super zeker bij goed weer! Wij hebben geen problemen gehad met onduidelijkheden. De afspraken die we hadden gemaakt waren duidelijk en wel overzichtelijk. Goede afspraken maken goede vrienden! Ik zou zeggen zeker en vast niet twijfelen en doen, echt de moeite waard!
Hoi Bieke,Wij denken erover om ons trouwfeest in de Casteleer te houden. Welke formule hadden jullie genomen? Ons budget is beperkt dus dachten aan een diner voor de naaste familie en nadien een feestje met hapjes voor de rest.