Terug naar overzicht
Whaa ook bij ons nog maar 31 dagen en de kriebels nemen toe! Er moet nog heel veel gebeuren: materiaal bestellen, linten, bloemen, versiering zaal, lingerie, sjaaltje, juwelen,.. maar ach, we werken het best met wat stress :) Met de taarttopper kan ik niet helpen, wij krijgen een heel bijzondere cupcake bovenop onze prachtige taart! Onze enveloppendoos bestaat uit 2 dozen bij Ava (geen gekochte, maar vrij mee te nemen :) schoendoosgrootte ongeveer), ingepakt in een rood/oranje gestreept inpakpapiertje van bij de hema
hey Sanne, Witte linten kan je volgens mij wel vindne in stoffenwinkels, Veritas, Ava... Met taarttoppers ben ik momenteel nog niet bezig, maar als je ergens iets mooi vindt, mag je het zeker op het forum laten weten. Ik zouook wel graag een unieke taarttopper willen...!
Hey Sanne, Bij mij nog 38 dagen, maar deze nacht heel slecht geslapen. :-) Was maar heel de tijd aan al die prulletjes aan het denken! Ik heb vandaag net lint en tulle gekocht voor de auto's te versieren, heb het online besteld. Zou binnen 2 dagen al geleverd zijn. www.trouwartikelen.nl Onze enveloppendoos heb ik nog niet besteld, aangezien ze wat duur is. ik heb er wel een hele mooie gezien. Waarschijnlijk koop ik ze wel omdat ik daar nadien alles in zou bewaren, dan is het wel nog nuttig en leuk. http://www.annemerlijn.com/webshop/index.php?cPath=44_56&sort=2a&page=2 Een taarttopper weet ik niet, wij hebben zelf geen bruidstaart, we gaan een groot dessertenbuffet hebben, maar geen taart. Mijn vriend wil niet dat ze met servetten gaan draaien als die binnen komt. :-) Hij wil alles net iets anders. Met de rest van de voorbereidingen die je noemt ben ik ook volop bezig! Pff... Wij moeten zelfs onze geloften aan elkaar nog schrijven...stress :-) Maar we moeten er ook van genieten, deze periode is zo voorbij en we krijgen die niet terug. :-) Nog veel plezier en succes! Liefs, Julie
Wij gaan onze enveloppedoos bestellen bij tutje & kiki, mooi, solide en nadien nog te gebruiken! Groetjes en veel plezier!
We hebben vandaag een enveloppendoos in elkaar geknutseld :-) Jeeej! *kan weer een lijn op de to-do-list doorstrepen*