Nu Online
Momenteel zijn er 481 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

liefde op t 1ste gezicht

8-3-2011 12:05:39
Gisteren ging ik eens 'vrijblijvend verkennen' met de mama, aangezien we nog 507 dagen ver zijn van ons huwelijk.
Natuurlijk heb ik net als iedereen een droomjurk in gedachten, waar je dan meestal van moet afstappen omdat het je gewoon niet past. Maar ik heb geluk! Mijn droomjurk hing er, in mijn maat, ik pastte het en WAUW, verkocht! :-)
Ik twijfelde niet zodra ik ook de tranen in mama haar ogen zag. Joepie! :-) :-)

tiffanie
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 773

Tania
21-10-2011
 Meld misbruik8-3-2011 13:44:58

haha das geluk hebben
dubbel geluk zou ik zeggen als je nu al een jurk kan kiezen voor over meer dan een jaar !!
ik denk dat ik maar een paar weken op voorhand eens zal gaan kijken want ik weet zelfs nog niet welke maat ik ga hebben , ik heb nog nooit langer dan zes maand dezelfde maat gehad ! geniet dus maar van je droomjurk

evy
18-6-2011
 Meld misbruik8-3-2011 15:12:19

@tania: oppassen met een paar weken op voorhand! Ik was ook van dit principe maar meeste winkels moeten 5 a 6 mnd op voorhand kleed bestellen van jou maat...

je kan dus best niet te lang wachten

groetjes

Luma
9-6-2013
 Meld misbruik8-3-2011 15:18:23

Héél herkenbaar, ik had het internet wel al afgepluisd en iets in gedachte en ineens strandde ik op de website van een bruidszaak waar ik dé jurk zag. Afgelopen zaterdag 'vrijblijvend' gaan kijken samen met mams en de oma's en ja hoor... was verkocht en zodoende heb ik ook al ruim een jaar op voorhand mijn droomjurk! Ach... ik zie het maar als weer een "zorg" minder;-). Geniet ervan!

Evelien
2-4-2011
 Meld misbruik8-3-2011 15:23:08

Echt super!

Ik had niet echt een droomjurk in mijn hoofd, maar ik heb toch iets gevonden wat ik nu toch echt wel mijn droomjurk kan noemen. Zalig gevoel hé.

Tania,
afhankelijk of je voor een traditioneel jurk wil gaan of niet, zou ik toch aanraden van ten minste een 4-tal maand op voorhand eens te gaan kijken hoor.

Tine
8-10-2011
 Meld misbruik8-3-2011 15:47:21

Ik heb m'n trouwkleed ook al een tijdje geleden gekocht. Ook vrijblijvend eens gaan kijken. Verschillende trouwjurken aangehad en ook direct een gekocht. Vriendin en mama waren mee en zeiden me dat ik niet mocht twijfelen.

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik9-3-2011 4:27:51

Inderdaad, niet twijfelen als het klikt!
Is inderdaad al een grote zorg minder.
@Tania: ik schommel altijd rond dit gewicht, met hier en daar een paar kilo's verschil maar ze moeten het toch nog innemen een maand voor de datum dus ik zit wel goed denk ik.
Maar een paar weken ervoor zal krap zijn want als ze je maat dan niet hebben en het moet besteld worden kan het wel enkele maanden duren. De mevrouw uit de winkel zei dat 'late beslissers' toch nog 5 maand op voorhand komen.

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik9-3-2011 9:13:02

Tiffanie, ik heb exact hetzelfde voorgehad.
Nog lang op voorhand, maar toch al eens gaan piepen om een idee te krijgen wat soort jurken mij staan en hoeveel ze kosten.
Mijn mama betaalt de jurk, maar het moet nu ook weer geen 2000¬ of meer kosten.
Ook heb ik niet de ideale maten, dus ik wou zien wat mogelijk was uit schrik dat ik niets ging vinden.

De laatste jurk die ik paste tijdens die eerste sessie was meteen raak. Een pasmodel dat zelfs iets te groot was maar echt zo zalig aanvoelde, en de mama en de zus waren akkoord dat dit de jurk was toen ik naar buiten kwam. Ook ik was overtuigd op voorhand, en helemaal als ik voor de spiegel stond. Maar ze kost wel 1400¬... Ze blijft echter in de collectie, ook volgend jaar. Ik heb dus nog niets besteld en wacht nog even af, kijk nog wat rond of ik niets anders of goedkopers kan vinden. Maar het is fijn om te weten dat ik mijn backup in die winkel heb liggen. (de mama is ook akkoord dat als we niets beters én goedkopers vinden, dit de jurk wordt en het budget dan wel ok is)

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik9-3-2011 14:47:31

@ Emy: Ik kan me voorstellen dat het je een gerust gevoel geeft, wetende dat die jurk er hangt voor moest het nodig zijn.
De prijs is ongeveer wat mijn budget ook was. En rekening houdend met de onderrok en een eventuele sjaal, moet je minimum 150 euro bijrekenen, dus begrijp ik maar al te goed dat je nog eventjes rondkijkt! Ik had geluk, mijn jurk kost zo veel niet, ik bleef met de jurk, sjaal en onderrok binnen het budget dat mijn mama me gaf dus ik twijfelde niet.
Gisteren ben ik het nogmaals gaan passen met mijn grote (en enige) broer, en toen ik zag dat ook hij sprakeloos was heb ik niet langer getwijfeld. De jurk is mee naar huis. Al hangt het nu in het huis van mn schoonmoeder, zij heeft plaats zat.

Lindy
9-7-2011
 Meld misbruik7-7-2011 21:26:12

Als het jouw ideale jurk is dan moet je die gewoon nemen!
Ik heb mijn jurk ook meer dan een jaar op voorhand. Ik had een max budget al in gedachte, maar bleek deze toch wel wat duurder... ze was zo mooi en paste zo goed, dat ik mijn budget gewoon was vergeten.

Ik zei maakt niet uit, deze wordt het! Als je vriendin en de verkoopster met tranen in de ogen zitten, dan mag je wel zeggen dat dit DE jurk was voor mij.

@tiffanie: mocht jouw jurk dan niet blijven hangen? Mijn jurk is er een jaar blijven hangen, zodat die verzekerd was.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info