Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwgelofte en een huwelijksspeech

8-3-2011 12:33:03
Hallo allemaal,

Stress vandaag, alle eigenlijk deze nacht al. Ik heb heel slecht geslapen.

Met nog 38 dagen op de teller ben ik nu echt aangekomen aan het moment dat wij onze huwelijksbelofte moeten schijven. Een een speech die we zouden willen geven op het einde van de avond om onze ouders, getuigen en vrienden willen bedanken. Op die moment zouden we ook de geschenken willen geven.

Nu weet ik helemaal niet te beginnen, alle ik heb schrik om hier ana te beginnen, blijf het maar uitstellen. Maar zo komt er ook niets van. pff wat is dat toch!!

Hoe zet je je hieraan en begin je?

Heeft er iemand ervaring mee? Schrijft er iemand zijn gelofte zelf en doen jullie een speech?

Groetjes!
Julie

Julie
16-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 759

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik8-3-2011 17:36:06

Dag Julie,

misschien helpt het als je de namen van de mensen die je wilt bedanken op een blad papier schrijft, en dan gewoon losse dingen die bij je opkomen over die mensen. Die losse dingen kan je dan gebruiken in een tekstje over hen. Dit kan vanalles zijn, door die associaties te maken komt er vaak veel naar boven. Wat zijn vijf kenmerken van die mensen die je bewondert? waarom wil je hen bedanken? Wat maakt hen speciaal? Het hoeft allemaal niet literair te zijn, als het maar is wat jij echt voelt!

hopelijk helpt dit,
groetjes,
isabelle

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...