Terug naar overzicht
Hey Elke! Bedankt voor je mooie verslagje. Het doet mij altijd iets om zoiets te lezen. Ons huwelijk is pas in september volgend jaar, en onze feest gaat ook door in de loozen boer. Welke zaal hadden jullie? Naar wat ik er al van gehoord heb is het eten gewoon fantastisch. Hoe waren jullie ervaringen? Groetjes,Veerle29/09/2007
Hey Elke,een dikke proficiat meid. Inderdaad, zo'n verslagje lezen is altijd leuk. Het doet ons dromen van onze dag...Wij zijn voor de foto's van de uitnodiging ook in het SMAK gaan rondlopen. Mooie locatie, en ik denk dat jullie in je trouwkledij nog veel mooiere foto's zullen hebben!Geniet maar van je nieuwbakken ventje!Lieve
dag Elke,Leuk om te lezen hoe je van je trouwdag hebt genoten!Groetjes,Sofie22-07-2006
Elke,Proficiat met jullie huwelijk!!Groetjes,Tilly6 mei
Elke, proficiat met je huwelijk!!Vraagje: heeft Farah Love een website? Ik vond zo niet direct iets op 't net...
Caroline, Farah Love heeft geen website. En best altijd een afspraak maken als je eens wil gaan passen.Veerle, De Lozen Boer is gewoon af! Het eten is lekker, zeer verfijnd en er is meer dan genoeg! Het kader is fantastisch en zo'n bediening heb ik nog nooit meegemaakt. En ik ben al naar een twintigtal trouwfeesten geweest hoor! Het is misschien duurder alhoewel ik de prijzen in vergelijking met andere feestzalen best nog ok vond...groetjes!Elke
Elke,Proficiat met jullie huwelijk. Lees dat graag hoe mensen van hun dag hebben genoten, ik droom er altijd bij weg! Geniet nog van jullie witte broodsweken en mss tot hoors opt forum!Ik wens je alvast het allerbeste toe in je verder leven!Debra11/08/06
hey elke!dikke proficiat én geniet van je leven als getrouwde vrouw :-)grtjsHeidi