Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bontjasje

8-3-2011 19:02:51
Dag bruidjes,

Ik trouw dit jaar in december en zou dus graag een bontjasje of bolero hebben om over mijn kleed te dragen. Nu heb ik toevallig al eens in een fotoboek bij een fotograaf een bruidje gezien die zo'n prachtig bontjasje had. Ik heb ondertussen al overal gezocht maar ik vind dus nergens een gelijkaardig bontje. Het zou bovendien niet in wit mogen zijn maar meer ivoor, aangezien mijn kleed ook ivoor is. Zou iemand mij kunnen helpen waar ik aan zo'n bontje zou kunnen geraken (winkels, of eventueel stoffenwinkels om het te maken)?? Ik heb wel een afbeelding van het bontje, maar dat kan je hier blijkbaar niet posten...

Alvast bedankt!

Charlotte
3-12-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1424

Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik8-3-2011 19:50:43

Hey,

Ik heb het mijne van Deerlijk Prima Donna gehaald. Ze hadden ze in alle kleuren.

Groetjes

sabrina
4-2-2011
 Meld misbruik9-3-2011 9:10:05

Hey
ik heb een bonten stola laten maken door mijn schoonmoeder en een 'mof' ook (zoiets om je handen in te steken)
Ik ben de stof gaan halen in wetteren bij stofwinkel Van Leuven (hebben een website en staan op verschillende markten).
Ik heb de duurste stof genomen en kwam uit op 107€ voor alles (moest dan nog wel gemaakt worden natuurlijk)
Maar je hebt ook goedkopere bontjes én in veel kleuren beschikbaar.
Via hen kan je ook aan een naaister geraken, maar wat of hoe weet ik niet

succes
sab

sofie
16-4-2011
 Meld misbruik10-3-2011 16:02:38

Ik heb enkele dagen geleden een bontjasje (stijl bolero) gezien in de winkel 'COAST' in de Inno, ivoorkleurig. Ik vond het alvast heel mooi!

Fien
10-12-2011
 Meld misbruik8-6-2011 0:52:44

Hoi Sarah,

Heb je ook je trouwkleed bij Prima Donna gekocht?

Ik denk erover om m'n kleed te kopen bij La Sposa in Roeselare omdat ze bij Prima Donna het merk niet verkopen dat ik zoek.
Heb je er toevallig een idee van of ze er bij La Sposa hebben?

Fien
10-12-2011
 Meld misbruik8-6-2011 1:03:39

@Sarah en Charlotte: Ik zie dat ik net tussen jullie val qua datum. (spannend hé!)

Ik heb lang getwijfeld of ik wel in de winter wilde trouwen, maar aangezien september niet meer haalbaar is en ik echt niet meer kan wachten tot mei volgend jaar, hebben we de knoop doorgehakt. (en december heeft ook wel iets romantisch!)

Denken jullie warm genoeg te hebben met zo'n bontjasje? Kiezen jullie voor lang mouwen? Persoonlijk vind ik 3/4 wel iets eleganter maar da's waarschijnlijk echt te koud.
Of trotseren jullie de kou?

De bruidswinkel vertelde dat ik ook de stof van m'n kleed en de tule uit m'n (te) lange sleep kan gebruiken om een stola van te maken. Hmmm... wat denken jullie?
Iets zegt me dat zo'n bontjasje het meer àf gaat maken en een mooier en strakker geheel gaat vormen waardoor je m'n kleed beter gaat zien...
Wat denken jullie bruidjes?

Charlotte
3-12-2011
 Meld misbruik11-6-2011 13:30:12

Bedankt voor de reacties! Ik zal nog eens gaan kijken naar de inno! @ Fien: ik heb nu een soort bonten stola om binnen te gaan maar dat is niet zo heel warm. Ik heb ook wel handschoenen. Ik heb onlangs nog een ivoorkleurig jasje gevonden, dus dat doe ikndan aan moest ik echt te koud hebben tijdens het rondlopen! Maar voor het gloriemoment trotseer ik wel even de kou :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...