Terug naar overzicht
hey welke kleur is je kleed? ik zou ook geen ketting dragen als al op de haltertop al bloemen staan x
Mireille, ik zoyu ook de raad van de verkoopster volgen. Less is vaak more! Materiaal van de juwelen hangt af van de gekozen stof en kleur. Juwelen kan je zowat overal kopen, van de bruidswinkels zelf tot en met de H &M/Claire"s , of eventueel het zelf maken. Budget is hierbij een cruciale factor...
Top wilde zijde wit, rok wilde zijde grijs. Het grijs komt terug in de bloem op de top.Alvast bedankt!
Hij Mireille, Waarom ga je niet voor een fijn parelarmbandje en oorbellen van parelknopjes. Je kan dan bijvoorbeeld het wit en het grijs verwerken in je armbandje?! Ik heb ook een kleed waar geen ketting op gedragen moet worden en ik ben een hele moeilijke in het kiezen van juwelen (Had dit nu zo geweest of als dit nu daar zat ...) Daarom heb ik mijn armbandje en oorbellen laten maken door mijn papa, we zijn samen parels gaan kiezen en een dag later had hij het al af, hij had er zo'n zin in, hij vond het geweldig dat hij mijn juwelen mocht maken! En... ik heb iets unieks aan, niemand dat dit ooit op haar trouwdag zal dragen =)
Ik zou ook de mening van de verkoopster volgen. Met de bloemen op kan het te veel worden. Volgens mij staan parels met zilver heel mooi bij je grijze/witte jurk. Zelf heb ik mijn juwelen laten maken bij Elke Van Herck in Herentals. Mn juweeltjes is een van de weinige dingen die ik kan doordragen van die dag dus wilde ik wel iets origineel maar tijdloos. Ik had een idee wat ik ongeveer wilde en ben met een foto van mn jurk naar haar gestapt en samen hebben we een besproken wat mogelijk was. uiteindelijk is het een beetje anders geworden als in mn hoofd (dankzij de nutige tips van Elke)http://www.elkevanherck.com/
Hoi Mireille, Ik had ook een jurk van L.R. zoals je kan zien op de foto denk ik dat het dat is wat je bedoeld. Ik had een juweel van L.R. groetjes Katty