Nu Online
Momenteel zijn er 420 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

welke juwelen

8-3-2011 22:04:19
Hallo

Ik geraak er helemaal niet uit welke juwelen te dragen bij mijn kleed. De verkoopter zei dat ik best niets aan mijn hals kon dragen. Het is een jurk van Linea R met haltertop waarop bloemen staan. Het zou dan te druk worden.
Verder zei ze gewoon een fijn armbandje en fijne oorbellen te dragen.
Maar nu heb ik geen enkel idee in welk materiaal die juwelen te kopen. En ik draag altijd wel één of andere ketting, is zonder nu niet te kaal?
En waar koop je dan zoiets, het moet toch wat bijeen passen.
Jullie tips zijn dus welkom!

Mireille
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 814

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik8-3-2011 23:10:49

hey
welke kleur is je kleed?
ik zou ook geen ketting dragen als al op de haltertop al bloemen staan
x

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik9-3-2011 3:16:37

Mireille, ik zoyu ook de raad van de verkoopster volgen. Less is vaak more!
Materiaal van de juwelen hangt af van de gekozen stof en kleur.
Juwelen kan je zowat overal kopen, van de bruidswinkels zelf tot en met de H &M/Claire"s , of eventueel het zelf maken. Budget is hierbij een cruciale factor...

Mireille
2-7-2011
 Meld misbruik9-3-2011 9:24:55

Top wilde zijde wit, rok wilde zijde grijs. Het grijs komt terug in de bloem op de top.
Alvast bedankt!

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik9-3-2011 9:56:07

Hij Mireille,

Waarom ga je niet voor een fijn parelarmbandje en oorbellen van parelknopjes.
Je kan dan bijvoorbeeld het wit en het grijs verwerken in je armbandje?!

Ik heb ook een kleed waar geen ketting op gedragen moet worden en ik ben een hele moeilijke in het kiezen van juwelen (Had dit nu zo geweest of als dit nu daar zat ...)
Daarom heb ik mijn armbandje en oorbellen laten maken door mijn papa, we zijn samen parels gaan kiezen en een dag later had hij het al af, hij had er zo'n zin in, hij vond het geweldig dat hij mijn juwelen mocht maken!

En... ik heb iets unieks aan, niemand dat dit ooit op haar trouwdag zal dragen =)

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik9-3-2011 12:14:54

Ik zou ook de mening van de verkoopster volgen. Met de bloemen op kan het te veel worden.

Volgens mij staan parels met zilver heel mooi bij je grijze/witte jurk.

Zelf heb ik mijn juwelen laten maken bij Elke Van Herck in Herentals. Mn juweeltjes is een van de weinige dingen die ik kan doordragen van die dag dus wilde ik wel iets origineel maar tijdloos. Ik had een idee wat ik ongeveer wilde en ben met een foto van mn jurk naar haar gestapt en samen hebben we een besproken wat mogelijk was. uiteindelijk is het een beetje anders geworden als in mn hoofd (dankzij de nutige tips van Elke)
http://www.elkevanherck.com/

katty
5-6-2010
 Meld misbruik10-3-2011 16:46:52

Hoi Mireille,

Ik had ook een jurk van L.R. zoals je kan zien op de foto denk ik dat het dat is wat je bedoeld. Ik had een juweel van L.R.
groetjes Katty

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...