Terug naar overzicht
we hebben gekozen voor you and me van lifehouse, helemaal niet bekend, maar zo mooi!
Bij ons komt de suite normaal gezien binnen op U2 - One en ik met mijn papa op Bruno Mars - Just the way you are Groetjes!
Ik had gedacht aan Dochters van Marco Borsato.
Mijn vriend vind Dochters van Marco Borsato, ik zit met I loved her first - Heartland.. Waarschijnlijk gaat het "Dochters" worden en dans ik op het avondfeest met papa op dat van Heartland. Mijn papa zijn engels is niet zo goed, dus ik ga hem op het avondfeest de nederlandse vertaling geven van dit liedje, zodat hij weet dat het speciaal voor hem gekozen is (mijn vriend danst met zijn mama ook op dit liedje, omdat we het niet willen uitrekken, eerst ik met papa, daarna hij met mama, dan met schoonouders, ...) Ik hoop alleen dat papa nog kan dansen als hij de nederlandse tekst heeft gelezen =D
Dames, Bedankt voor de reactie's. @ Leen op heartland wil ik ook met mijn papa dansen op het feest zo een mooi liedje en mooie tekst. groetjes
hoi Sarah, De bruidegom en suite komt binnen op chariots of fire, vangalis. En ik kom met mijn papa binnen op Enya Orinoco Flow! Veel plezier! groetjes!
I'm ready van Bryan Adams.
Wij zijn samen binnengekomen op "Your Song" van Elton John (de versie Moulin Rouge) die heb ik menige keren voor hem gezongen in de aanloop van de dag ...
wij denken this will be an everlasting love van nathalie cole te kiezen....niet traditioneel,een beetje up tempo maar vinden het wel leuk...
Kim wat een leuk idee om i'm ready te kiezen. Vind die ook wel leuk om intrede van bruidegom en suite te doen. Ben ook nog super veel aant twijfelen. hm...