Nu Online
Momenteel zijn er 296 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

welk liedje?

8-3-2011 22:41:45

hallo,

Volgende week hebben we een afspraak met onze dj. Nu onze openingdans is al lang beslist. Als 2de dans zou ik met mijn schoonvader dansen en mijn toekomstige met mijn moeder. Probleem is alleen dat ik totaal niet weet op welk liedje.

Graag had ik een mix gedaan van hun respectieve openingsdansen ( van mijn ouders en van mijn schoonouders) nu gaat dat niet want mijn schoonouders weten alle twee niet meer wat hun openingsdans was.
ben nu al enkele weken op zoek naar een mooi liedje waar de tekst toch ook een beetje past.vind niets.
Op wat dansen jullie?
alvast bedankt

Darline
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 722

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik9-3-2011 9:45:08

Volgens mij ligt er dat een beetje aan hoe close je bent met je schoonvader?!
Can you feel the love tonight.. Want er zal veel liefde hangen die avond?!

Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik9-3-2011 21:15:09

onze openingsdans is "still the one" van Shania Twain. Wij vermenigvuldigen niet, onze openingsdans wordt gemixed op 't einde dan komt "everybody dance now" van Snap!, dus dan begint het dansfeest al...
You raise me up, vind ik wel prachtig ... ( zie Lion King ... )

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik10-3-2011 22:56:33

misschien de openingsdans van je ouders of je schoonouders? Wij hadden dit zo gedaan en was voor hen ook wel een mooie herinnering aan hun mooie dag!

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik11-3-2011 23:19:22

Heb even You raise me up opgezocht (suggestie van Peggy): zo ontroerend mooi... Lijkt me een prachtig nummer voor de 2e dans.

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik12-3-2011 23:56:53

Hier heb ik idd ook you raise me up als liedje na de openingsdans,er zijn blijkbaar verschillende versies van zo heb ik er al 1 gevonden van westlife,1van Celtic woman(denk idd dat deze versie deze van lion king is) maar was nog derde versie ook maar weet niet meer van wie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...