Terug naar overzicht
hallo,
Volgende week hebben we een afspraak met onze dj. Nu onze openingdans is al lang beslist. Als 2de dans zou ik met mijn schoonvader dansen en mijn toekomstige met mijn moeder. Probleem is alleen dat ik totaal niet weet op welk liedje.
Volgens mij ligt er dat een beetje aan hoe close je bent met je schoonvader?! Can you feel the love tonight.. Want er zal veel liefde hangen die avond?!
onze openingsdans is "still the one" van Shania Twain. Wij vermenigvuldigen niet, onze openingsdans wordt gemixed op 't einde dan komt "everybody dance now" van Snap!, dus dan begint het dansfeest al... You raise me up, vind ik wel prachtig ... ( zie Lion King ... )
misschien de openingsdans van je ouders of je schoonouders? Wij hadden dit zo gedaan en was voor hen ook wel een mooie herinnering aan hun mooie dag!
Heb even You raise me up opgezocht (suggestie van Peggy): zo ontroerend mooi... Lijkt me een prachtig nummer voor de 2e dans.
Hier heb ik idd ook you raise me up als liedje na de openingsdans,er zijn blijkbaar verschillende versies van zo heb ik er al 1 gevonden van westlife,1van Celtic woman(denk idd dat deze versie deze van lion king is) maar was nog derde versie ook maar weet niet meer van wie