Terug naar overzicht
Misschien kan je op de site van het merk zelf de winkels vinden waar dit merk overal verkocht wordt?
In de Gabrielli te Roeselare hebben ze dat merk zeker. De mijne zijn ook van Luca Renzi en komen van daar
Hallo, Op de opendeurdag in Merksem bij het bruidsparadijs zag ik dat ze daar ook van dat merk trouwschoen hebben, het is niet zo een sjieke winkel maar ja de schoenen zijn er en dat is belangrijker he!!
Kunnen ze dat in die winkel niet bijbestellen?
Inderdaad: Gabrielli in Roeselare. De mijne zijn ook van daar en van Luca Renzi. Sommige modellen konden ze eventueel ook nog nabestellen...
idd, kunnen ze die niet bijbestellen? Ik kan door een operatie nog niet gaan kijken voor schoenen, wil dat zeggen dat ik het zo wat met de restjes zal moeten stellen...???
Deze kwamen niet meer binnen. Ik had niet zoveel keuze, omdat ik nogal grote voeten heb én omdat het geen al te hoge hakken mochten zijn. Als je kan, zou ik zo snel mogelijk gaan kiezen... Ik ga morgen eens bellen naar de winkel in Roeselare, hopelijk hebben ze de schoenen daar nog. Alvast bedankt voor jullie hulp!