Nu Online
Momenteel zijn er 279 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

naamkaartjes op de tafel

9-3-2011 3:45:17
hela,

Een mini detail...maar toch! Bij het binnenkomen op het avondfeest nemen de gasten een kaartje met hun naam, achternaam en tafelnaam op. Bij het aan tafel gaan, wordt tafel per tafel afgeroepen. Hoe zetten jullie de naam van jullie gasten op de naamkaartjes op de tafel?

- Gewoon voornaam
- Nonkel x
- voornaam en achternaam

Thanks ladies!

Stephanie

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1184

roxanna
6-8-2011
 Meld misbruik9-3-2011 8:43:23

Hoi!

Ik schrijf enkel de voornaam.

groetjes

Roxanna

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik9-3-2011 9:17:59

Dag Stephanie
Op zich is enkel de voornaam wat persoonlijker maar dan kom je al snel in de problemen als er meerdere 'Tommen' rondlopen bv. Je zou op zo'n kaartje de voornaam maar ook de 'groepsnaam' kunnen zetten (zoals 'familie X' of 'vrienden Y')? Of ze zo schikken op de tafel met die namen op? Is maar een gedacht!
Groetjes!

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik9-3-2011 9:33:55

Wij gaan voor de groepsnaam: Familie D, Vrieden, Familie, Familie C, Familie H, ...

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik9-3-2011 9:40:45

Wij laten de namen zeggen per tafel. Aan die tafel kiezen ze dan zelf waar ze gaan zitten.
WIj leggen dus enkel een tafel op;geen echte stoel!

Groetkes

Annelore
27-8-2011
 Meld misbruik9-3-2011 10:10:57

Hey Stephanie

Mijn echtgenoot (ja, we zijn al getrouwd voor de wet!) is schrijnwerker en we delen de tafels in per hout soort. De plaatsen aan de tafel zijn dan zelf te kiezen... Zo wordt het allemaal wat persoonlijker...

Groetjes,
Annelore

Evi
30-4-2011
 Meld misbruik9-3-2011 11:33:53

Wij nemen alleen voor de suitetafel naamkaartjes. Voor de rest mogen ze ook kiezen waar ze zitten. De tafelnaam wordt wel meegegeven.

julie
28-5-2011
 Meld misbruik9-3-2011 12:07:59

Wij hebben kaartjes met de volgende tekst er op:

Welkom op ons feest!
Wij hebben een plaatsje voor Dhr en Mevr. Berhier gereserveerd aan tafel 'Pluto'

In de zaal staan deze kaarten op een groot bord alfabetisch gerangschikt. Iemand van de feestzaal zoekt het juiste kaartje uit en geeft het mee aan het koppel.

Op de tafel staan grote kaarten met de naam van de tafel.
Op de glazen zijn dan kaartjes gezet met enkel de voornaam. Stel dat we 2 Tom's zouden hebben zou ik dan Tom B. en Tom H. schrijven...

De feestzaal zal op een gegeven moment vragen om aan tafel te gaan. Ik neem aan dat iedereen dan wel in staat zal zijn om zijn eigen tafel te vinden... :-)

Veel succes!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-3-2011 13:26:18

Ook bij ons waren het enkel tafelnamen en eenmaal aan tafel vrije plaatsen. Zo wilden sommige tafels liever de vrouwen aan één kant en de mannen aan de andere kant (zo konden ze gemakkelijker praten) en aan andere tafels man - vrouw - man - vrouw. Daar lieten we hen vrij in en dat werd blijkbaar wel geapprecieerd.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...