Nu Online
Momenteel zijn er 581 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zijn kostuum

9-3-2011 13:10:01
Hallo iedereen,

Het kleed dat ik ga dragen is al een tijdje geleden beslist.
Nu is het mijn vriend zijn taak op te beslissen welke kostuum hij gaat dragen..

Hij is vorig weekend met zijn mama gaan kijken voor een kostuum, maar heeft niks gevonden.
Nu begint bij hem de schrik te komen dat hij een kostuum gaat kiezen dat ik niet mooi vind en wilt hij dat ik mee ga voor te kiezen. Maar ik wil op onze trouwdag ook versteld staan van mijn knappe vent, dus ik wil het echt niet op voorhand zien!

Mijn schoonbroer heeft 2 jaar geleden een prachtig kostuum uitgekozen voor zijn trouwdag, moet ik hem gaan vragen om mee te gaan of moet ik mijn vriend gaan overtuigen om toch zelf de keuze te maken?
De smaak van zijn mama staat hem niet erg aan, dus hier zal hij niet veel oren naar hebben!

Ik heb hem al zoveel tips gegeven: ga voor een donker kostuum (wit vind ik niet mooi), kies een hemd met een kleurtje (mijn schoonbroer had dit en ik vind een kleurtje mooier als een wit of een gebroken wit + als hij een kleurtje kiest kan het al niet vloeken bij mijn kleed!), kies een kostuum met een zacht streepje, ...

Kan ik hem nog meer tips geven?

Leen
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1081

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik9-3-2011 13:43:41

Hoi Leen,

ik was wel met mijn verloofde mee gaan kijken. Ben hier ook heel blij om want wat zijn mama toen uit de rekken haalde was echt om op te schieten :-). Ik weet nu wel wat hij gaat aandoen, maar ben er dan ook gerust op dat hij er fantastisch mee staat (kwas echt overdonderd in de winkel) en dat het bij mijn kleedje past ;-).

wat je ook altijd kan doen is een foto van jouw kleedje mailen naar de winkel waar hij gaat kijken. Die mensen hebben er ervaring mee en zullen ook wel kunnen helpen.

Succes ermee ;-) 

frida
6-2-2010
 Meld misbruik9-3-2011 14:04:17

hey Leen,

Ik zelf heb ook het kostuum gekozen voor mijn man.

groetjes

evy
18-6-2011
 Meld misbruik9-3-2011 14:27:51

ey ey

Ik heb hem meegestuurd met zijn broer, die doorgaans heel mooi gekleed gaat...
zo had hij extra steun...
je kan hem enkele fotos laten zien in brochures of op het net van kostuums in het genre dat je mooi vindt...
dan voelt hij zich misschien meer gerust..

grtjes

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik9-3-2011 15:16:05

Ik heb hem al prentjes laten zien van "Dit vind ik kei mooi" of "Dit kostuum met dit hemd" of "Dit is echt lelijk, zoiets doe je toch niet aan", maar nog blijft zijn twijfel. Ik wil echt geen foto van mij in mijn kleed hebben voor onze trouw, veel te veel risico dat hij deze dan toch toevallig tegen zou komen (alleen ik, mijn mama en de dame van de bruidswinkel weten welk kleed ik heb en dat wil ik zo houden!)

Ik wil ook echt dat zijn kostuum een surprise is voor mij zoals mijn kleed voor hem (meestal hoor je de bruidegom tegen de bruid zeggen "Wow, je ziet er fantastisch uit" en ik wil dit ook kunnen zeggen, maar dan wel spontaan. Als ik het op voorhand gezien heb, dan gebeurd zoiets niet meer spontaan!)

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik9-3-2011 15:41:44

ik zou je schoonbroer meesturen !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info