Terug naar overzicht
ik heb voormijn proefkapsl 25 euro betaald.ze heeft er 3 uitgeprobeerd en de laatst washetgeen ik wilde!de dag zelf weet ze wat ze moet doen en dit duurt ook veel minder land dan het proefkapsel en denk niet dat ze dan meer zal vragen dan 25 euro.groetjesMieke
Hey,Ik heb 40 EUR betaald voor kapsel + make-up.Groetjes,Joke17/12/2005
Niets.Ik ga bij mijn gewoonlijke kapper en zij vraagt niks voor een proefkapsel. Nu had wel geluk dat het bij mij van de 1ste keer goed was.Wat ze vraagt op de dag zelf weet ik nog niet. Maar op 45 minuutjes was mijn proefkapsel klaar. Ze zegt dat ze op de dag zelf maar 20 minuten nodig heeft. Dus zal dat wel meevallen.Groetjes,Lindsay06/05/06
Mieke, mss stomme vraag hoor, maar het was dus bij jou 25€ voor het proefkapsel.3 proefkapsels, dus 75€? Of, blijft dat 25€ als je vlak na elkaar 3 kapsels uitprobeert?Want, anders loopt dat toch al wel op he...groetjesKatrien
Ik heb onlangs een eerste keer een proefkapsel gehad bij mijn eigen kapper. Hij heeft mijn haar gewassen, een klein beetje bijgeknipt, krullen ingezet voor meer volume (1 uur onder zo'n droogkap) en daarna opgestoken. Dit alles samen heeft mij 33,00 euro gekost. Vanavond heeft hij me uitgenodigd voor een "opsteekavond", waarbij ze vanalles proberen en voor zover ik het begrepen heb, is dit gratis.Wat ik de dag zelf moet betalen zal minder zijn normaal, want dan is het thuis al gewassen enzo...Katleen21-07-06
Hoi Anneke, ik ben maandag voor de eerste keer gaan kijken voor mijn proefkapsel. Mijn haar was 's morgens gewassen dus ze hebben niks moeten wassen of knippen. Wel heeft ze direct de speldjes meegegeven (heb die dus ook betaald). Ik was echter helemaal niet zeker van dit kapsel (ze heeft er maar 1 geprobeerd en vroeg niet of ik nog iets anders wou) Dit grapje kostte mij maar liefst 35 euro, wat ik persoonlijk toch wel veel vind voor iets wat niet helemaal op mijn voorbeeldfoto geleek...xx
Hallo,Ik betaal voor mijn proefkapsels (zoveel als nodig is) en dag zelf + make up -> 50 EuroPrijs valt heel goed mee.Tiziana07-10-2006
Amai, ik heb gisteren voor de eerste keer een proefkapsel laten doen. Ik moet zeggen het is heel goed meegevallen. Alleen moet mijn haar nog wat bijgeknipt worden. Ik heb 2 uur bij de kapper gezeten en ik dacht al van amai, da gaat hier veel geld kosten. Maar nee hoor, voor te wassen, in krullen te draaien en op te steken (met de speldjes bij) heb ik 19 euro betaald! Ik was echt heel tevreden en ga dit op de trouw ook zo laten doen. Heb zelfs alles al laten vastleggen.Groetjes,Astrid 15.09.06
Hoi Anneke,ik ga dadelijk voor mijn proefkapsel. Ik betaal 55 euro voor het proefkapsel en het bruidskapsel. Elke keer dat ik extra zou gaan kost 15 euro. Ik ben benieuwd of ze een kapsel kunnen maken wat me bevalt. Veel succes met het zoeken naar je kapper!Gr Roos