TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tiffanie
28-7-2012
|
9-3-2011 15:32:30
Hallo,
Ik raad je aan geen onderscheid te maken.
In mijn verloofde zijn familie waren er 2 trouwfeesten en daar werden alle nichten en neven vanaf 16 jaar uitgenodigd en dit zette héél kwaad bloed bij de ouders hiervan.
Voor jonge kinderen betaal je sowieso een aparte prijs, en te jonge kinderen laten ouders automatisch thuis denk ik hoor.
Groetjes
|
|
karen
31-5-2011
|
9-3-2011 15:55:18
goh, ik weet niet.Je nodigt uiteindelijk uit wie je wil! ik heb ook een waanzinnig grote familie, en bij de eerste bruiloften waar de "grote" kinderen niet meer werden uitgenodigd, stond het kot even op zijne kop in de familie. Maar dat draait wel bij. Als de hoop te groot wordt, kan iedereen met een beetje verstand in zijn hoofd ook wel bedenken dat dat niet meer haalbaar is zeker?
Zelf nodigen we gewoon géén kinderen uit. Iedereen is welkom, maar zonder kinderen dan. Daar heb ik gewoon geen zin in. En dat is niet omdat ik iets tegen die kinderen heb. Apart zijn het schatjes. Maar vanaf drie word ik er horendol van, dus liever niet op onze feest. Dat vindne sommige mensen met kinderen niet zo leuk vinden, maar ik organiseer een feest voor volwassenen en niet voor kinderen. Ik heb veel vriendne zonder kinderen en die zullen dat dan weer heel erg appreciëren. Ik wilmaar zeggen: er is altijd iemand ontevreden. Dus doe wat je zelf wil!! Dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk :-(
|
|
Sanne
9-7-2011
|
9-3-2011 16:05:05
Wij maken een onderscheid: de kinderen van de broers en zussen van mijn verloofde wel, de kinderen van onze neven en nichten niet. Maar een onderscheid maken op basis van leeftijd zou ik persoonlijk niet doen.
Wij nodigen de nonkels
|
|
Sanne
9-7-2011
|
9-3-2011 16:12:46
Vervolg:
Wij nodigen de nonkels, tantes, neven en nichten (en hun kinderen) van onze ouders trouwens niet uit. Alleen onze eigen nonkels, tantes, neven en nichten zijn er al meer dan genoeg.
|
|
marjan
16-7-2011
|
9-3-2011 16:23:39
ok, bedankt voor de tips! Het probleem is dat er 1 neef van mijn vader is die ik er wel bij wil, de rest hoeft niet...ik heb nog op die kindjes gebabysit voor een aantal jaar en wij zien die op zich wel veel...Moet ik die dan ook niet uitnodigen ofwel alle (12!) neven/nichten van mijn vader ook uitnodigen of hem alleen?
|
|
Véronique
31-7-2009
|
9-3-2011 16:58:08
Bij ons waren het ook enkel onze eigen nonkels en tantes en niet van mijn ouders (waar eindigt zoiets anders???)! Als je echt die ene nonkel erbij wil, dan zou ik hem erbij nemen. De nonkel van mijn man is toevallig de neef van mijn papa (aangetrouwd). Hierdoor was hij ook op het feest. Hij heeft bij mijn tantes en nonkels gezeten (en dus niet bij de familie van mijn man), omdat de band daarmee beter is. Niemand die dit 'vreemd' vond.
Bij ons was de leeftijdsgrens ook 16 jaar. In tegenstelling tot Tiffanie heeft dit bij ons geen problemen opgeleverd. Dit is de algemene regel bij ons: geen kinderen op het avondfeest. Enkel de tante van mijn man was eerst gepikeerd, maar aangezien de regel voor iedereen gold, legde ze zich er snel bij neer en zijn de kinderen bij de buren gaan slapen. Ik zou dus géén uitzonderingen maken: ofwel iedereen ofwel niemand.
|
|
tiffanie
28-7-2012
|
9-3-2011 17:15:25
Ik ben blij te horen dat het bij anderen wel positief kan uitdraaien. Ik denk persoonlijk dat er altijd mensen zullen zijn die zich tekort gedaan voelen en je niet voor iedereen goed kunt doen...
M'n broer zei me vandaag nog: het is jouw dag, jouw feest, jouw wensen... Wat een ander zegt of denkt daar moet je boven staan en zeker niet van wakker liggen...
|
|
marjan
16-7-2011
|
10-3-2011 8:22:43
Ok, gisteren de knoop doorgehakt dankzij jullie meningen/tips....Bedankt en nog veel succes met de voorbereidingen!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|