Terug naar overzicht
Hey,Ik ben er zelf nog niet geweest maar hetgeen ik van vrienden gehoord heb was toch vrij goed. Je moet natuurlijk zijn voor het hele kader en daarmee bedoel ik als je meer houdt van een strakke, moderne feestzaal dan ben je in het kasteel niet op je plaats. Ben jij van Aalst of omstreken?Wij huwen op 09.09.06 in de Snip te Moorsel. Dat is ook een hélé goeie feestzaal anders.GroetjesAnn-Sophie
wij zijn van opwijker is wel een hele fijne tuin aanen er was geen probleem om een tuinfeest te gevengroetjeskarin
Ik ben daar twee jaar geleden naar een trouwfeest geweest. Echt geen aanrader. Het eten trok op niets en de service ook niet. Voor het dansfeest moest iedereen naar beneden in een veel te kleine zaal. Het zou kunnen dat het ondertussen beter geworden is maar ik zou het risico niet nemen.GroetenNath
we zijn drie jaar geleden daar naar een trouw geweest en dit was zeker GEEN aanrader! Het eten was zeer beperkt tot bijna niets, de danszaal is inderdaad afgezonderd en véél té klein en de bediening was absoluut niet vriendelijk! Ik zou hier niet willen trouwen!Succes met jullie trouw!
bij ons niets dan positief!!!!eten wordt gekozen door het koppel en bij ons MMMMMMM!!! een kok in de familie vond het fantastisch, dus dat wil veel zeggen!!hieronder wat meer info (ik plaats het bij zoveel mogelijk berichten over de rozerie dat is wat makkelijker voor mij :) )wij zijn er zaterdag getrouwd en het was fantastisch!!super bediening, fantastische sfeer, alles werd voor ons gedaan.pakjes werden direct overgenomen, drank overvloedig geserveerd (echt, de gasten vonden dit super, en toch met forfaits :) ), alle gasten zaten al aan tafel en nét voor dat wij aan tafel gingen diende er zich nog 2 personen extra aan. deze werden zonder problemen opgevangen en bijgepast aan een tafel. Organisatie zorgde ervoor dat wij ons totaal geen zorgen hoefden te maken. daardoor had ik eigenlijk totaal geen stress: zalig!!!ook de viering in de kapel was fantastisch. wij hadden wat veeeeel volk, dus dat was wel wat krap, maar des te gezellig :) buiten kon niet omdat het weer net iets te wisselvallig was: anders zeker een aanrader bij veel volketen boven en dansfeest beneden = helemaal geen probleem!!!wij en ALLE gasten vonden het super. enorm veel complimenten gekregen over totaalpakket en zeker ook over de zaal/eten ed... dus bij twijfel... no worries!aja, de bloemen werden voor en na t feest voor ons in de frigo's bewaard + auto door omstandigheden in privégarage geplaatst :)dit was allemaal geen probleem!wij hebben onze fotos elders genomen, maar de locatie leent zich er perfect toe om dit ginder te doen: water, bloemen, balkon... wij hebben dit jammer genoeg te weinig 'gebruikt'...groetjes!! bij vragen mag je altijd mailen naar pimpje_AThotmail.com