Nu Online
Momenteel zijn er 309 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen - punt of ronde tip?

9-3-2011 16:01:54
Een gekke vraag, maar hebben jullie een puntschoen of schoen met ronde tip? 
Ik heb er met een punt gekocht maar heb de indruk dat dit uit de mode is en ik er nadien niet veel meer aan ga hebben. De verkoopster van mijn trouwkleedje raadde dit echter aan gezien je schoenen met een ronde tip niet onder je kleedje vandaag ziet. Hebben jullie ook dit advies gekregen? Vind het nu een beetje jammer dat ik erna niet veel aan de schoenen zal hebben.

groetjes,
Melodie 

Melodie
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1084

Eva
31-10-2011
 Meld misbruik9-3-2011 16:06:46

ik heb een rond tip een heel simpel schoentje dat ik daarna perfect onder een jeans kan dragen

marijke
22-4-2011
 Meld misbruik9-3-2011 16:09:58

idem dito hier,met een ronde tip!!
zowiezo doe ik dat kleur toch ni veel aan,maar wilde toch ook liever iets rond!!

het is uw keus en het zal je wel goed staan,zeker weten!!

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik9-3-2011 16:13:42

Draag gewoon waar je je goed bij voelt.

Groetjes Nathalie

An
4-6-2011
 Meld misbruik9-3-2011 16:13:54

Ik heb nog geen schoenen, maar ga voor een ronde tip gaan, of iets sandaalachtig. Ik heb vroeger eens van die punttippen gehad en botste daar toen overal mee tegen (kan ook zijn dat ik gewoon onhandig ben met die dingen ;-)).
Maar heb ook al gezien dat er nog steeds veel van die puntschoenen verkocht worden. Mij stoort het persoonlijk niet echt dat ik geen schoen onder het kleed vandaan zie komen.

Julie
16-4-2011
 Meld misbruik9-3-2011 16:14:30

Hallo Melodie,

Ik heb ook schoenen met een ronde punt. Bij mij heeft de verkoopster me goed geholpen en de voor en nadelen van punt of rond opgesomd.
Voor mij was rond gewoon beter, ik ben groot en punt maakt groter. :-)
Ook mijn tenen zouden knellen als ik eenhele dag met punt zou lopen. Ik heb geen enkele schoen met punt daarmee.

Maar ze zei mij wel als je klein zou zijn punt mooier is omdat je dan groter lijkt.

Ik denk dat het kwestie van smaak is en hoe je kleed eruitziet enzo.

Wat de mode betreft, ik zou gewoon aandoen waarbij je je goed voelt.

En als je die gekozen hebt zal het wel goed zijn. :-)

Gewoon genieten en niet te veel twijfelen.

Je moet zo veel kiezen dat als je beslissingen neemt daar achteraf niet mee rover moet twijfelen, dat maakt het nog moeilijker. :-)

Succes.

Groetjes,
Julie

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik9-3-2011 16:27:20

Is het dan zo belangrijk wat wel/niet in de mode is?
persoonlijk vind ik een puntschoen echt niet mooi, dus ik zou het nooit kopen voor onder mijn trouwkleed, maar is dat niet net de bedoeling? dat je je die dag écht op en top geweldig voelt, met een schoen waar jij je goed in voelt? of die nu een tip heeft, een ronde of een achthoekige ;) :)

Hilde
23-6-2011
 Meld misbruik9-3-2011 16:30:30

ik heb schoenen gekocht die vooraan rond zijn - schoenen uit de gewone zomercollectie trouwens, van Laura & Ko. Simpel, maar wel volledig mijn smaak en deze kan ik nadien nog dragen onder een jeans.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-3-2011 16:48:33

Ik had er wel met een punt. Dat maakte het gewoon af onder het kleed, vond ik... Heeft me niet gestoord... De meeste 'echte' trouwschoenen hebben wel een punt hoor...
En dat het geen mode meer zou zijn?? Ik heb vorige week nog een nieuw paar schoenen met een punt gekocht, dus zie niet in waarom dat niet kan...

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik9-3-2011 16:58:04

Bedankt voor de feedback ladies!  Klopt, op dat moment vond ik het allemaal goed (moet wel eerlijk toegeven dat ik blij was op 1 plek te vinden en had geen zin om verder te zoeken op dat moment).
Julie, bedankt voor de info. Ik ben idd niet zo groot, dus leuk dat dit het 'uitzicht' ten goede komt 
En Véronique, je hebt gelijk, veel trouwschoenen zijn met punt, dus zo uit de mode zal het wel niet zijn.

Alé bedankt voor het advies, jullie hebben me net een paar nieuwe schoenen uitgespaard! 

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik9-3-2011 17:59:07

Ik heb er ook met een scherpe tip én ik kan ze achteraf nog dragen (zijn eenvoudige witte pumps van Luca Renzi) :-)

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik9-3-2011 20:23:41

Ik had niet echt heel spitse schoenen maar iets ergens daar tussen in. Ook van Luca Renzi en zo gemakkelijk te dragen.

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik9-3-2011 20:55:08

mijne hebben een ronde punt, maar heb over de punt eigenlijk niet nagedacht ik was gewoon verliefd op die schoenen... :)

Ik zou zeggen draag de schoenen waar jij je goed in voelt en die jij het mooiste vindt.

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik10-3-2011 10:16:02

Zelf wilde ik persé een ronde punt aangezien ik bijna nooit schoenen daar met een spitse tip.

Na veel gepas en geklaag (niets paste) omdat ik een eerder brede voet heb en maatje 35 ben ik dan toch maar bij een puntige schoen terecht gekomen en deze zijn meestel vooraan breder (raar maar waar maar dit melde de verkoopster mij). De verkoopster melden dan ook dat voor bruidjes met een A-lijn kleed een puntige tip beter is omdat die dan soms komt piepen van onder je jurk. En aangezien ik kleiner ben is dit ook mooi meegenomen dat het een verlengend effect heeft. Ben nog steeds niet 100% overtuigd van mn schoenen maar rationeel is het de beste keuze. Achteraf zal ik nog wel zien of ik ze nog vaak kan dragen of niet.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...