Terug naar overzicht
Vanessa, ik denk niet dat het zoersel zal zijn , maar zandhoven. Is er niet zo ver vanaf. Schoenen Van Loock veel plezier
Idd Van Loock, hele grote winkel en heel veel keuze. Ik ben een moeilijke qua schoenen (wilde geen hakken, geen spitse schoenen, geen die afgerond zijn) en toch heb ik er mijn keuze gevonden. En heb ze ook int zwart gekocht omdat ze zoo goed zaten. Het waren er van Luca Renzi. Wel prijzig :s je betaalt gemakkelijk 150 euro voor een paar. Groetjes,Laura
Ik heb mijn trouwschoenen ook bij Van Loock gehaald. Ze hebben er inderdaad heel veel keuze! Echt de moeite om daar eens te gaan kijken en inderdaad, de prijzen liggen rond de 150 euro. Groetjes Els
Hey Vanessa, Ik ben zelf van Zoersel en idd Van Loock is DE winkel voor schoenen, ze komen daar naartoe van heel ver. Bijna alle kleuren en moddellen mogelijk. Idd wel een duurdere. In Zoersel zelf is er wel een schoenen winkel, maar dat is een stock verkoop. Echter daar heb je ook heel veel keuze, een hele hangar vol. Maar dat is niet heel het jaar doorlopend. Ik weet niet van buiten of het momenteel open is. Het is op de baan van Zoersel dorp naar de autostrade. Waar je al die winkels hebt, JBC, Interlamp enzo...als het die schoenverkoop is hangt er een groot geel bord aan de baan en zie je het wel....:-) Succes! Groetjes, Julie
Hallo Vanessa,Het zou kunnen dat je vrienden wel Zoersel bedoelden. Wij hebben in deelgemeente St. Antonius (Zoersel) een trendy schoenwinkel enkel voor vrouwen. Het is geen grote winkel maar we krijgen wel veel bruidjes omdat we samen zoeken naar de juiste schoen bij jouw kleed, voor eender welke gelegenheid.Ons adres:Lili GraceHandelslei 149B-2980 Zoerselhttp://www.liligrace.be Groetjes,Séverine