Nu Online
Momenteel zijn er 435 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagplanning + ideetjes

9-3-2011 19:34:21
Enkele dagen geleden heb ik al een berichtje geplaatst, met iets gelijkaardigs. Heb ondertussen de oplossing gevonden denk ik! Graag jullie mening! (twijfel nog om alles vanaf 18u30, een hafluur eventueel vroeger te doen, zodat de dansgasten niet te laat ontvangen worden, maar is dit dan niet te vroeg voor de mensen omdat er niet echt een volledig diner is ? Ik vermoed dat er toch groot aantal aanwezig gaat zijn vanaf de ceremonie)

- 11u 30: gemeentehuis opwijk
- 12u30 tot 14u rondtocht huifkar + foto's maken onderweg, onderweg in boerderij/hoeve stoppen voor aperitief
(word door zaal dan geregeld)
- 14u-16u: aankomst feestzaal - lunch met daggasten (voorgerecht en hoofdgerecht)
- tussen 16u-18u30 kunnen wij twee dan nog op en andere locatie foto's gaan trekken + wat rusten. De andere kunnen dan bij het ouderlijk huis iets verder drinken(zelfde straat als de zaal) of even naar huis voor op te frissen (allemaal uit omgeving) en kan onze zoon dat dan 3 maand zal zijn wat rusten van de drukte! :)

- 18u30-20u (of van 18u tot 19u30): ceremonie rent a priest (duurt +- 1uur, maar uitloper tot 1u30 voor geval er mensen komen die niet voor rest van de avond zijn uitgenodigd of pas om 22u30)
- vanaf 20u (of vanaf 19u30) ontvangst avondgasten indien zij niet naar ceremonie geweest zijn (voor hapjes, kaas-en dessertenbuffet, met 30min aperitiefdrank dat geschonken zal worden)
- 22u30 (of vanaf 22u) ontvangst dansgasten met 30min. aperitiefdrank aparte ruimte/buiten (geen hapjes aangezien 24u nog taart en broodjes)
- 23u (of vanaf 22u30)openingsdans (samen komen van de 2 groepen)
- 24u? (ofvanaf 23u30): broodjes + taart (voorzien door mijn vader)

We dachten eerst diner te doen voor de mensen vanaf 20u (tantes, nonkels, neven, nichten en vrienden) maar dit is budgetair gezien gewoon niet haalbaar! Aangezien wij met grote groep collega's zijn (ik 50 en vriend 40 zonder partner!) is het dus ook niet mogelijk ze vanaf 20u te vragen omdat we dan evenveel betalen als we familie laten eten. Daarom oplossing vanaf 22u-22u30 te laten komen.

Groetjes!

ellen
17-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 731

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik9-3-2011 20:51:24

Ziet er goed uit!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-3-2011 14:59:17

Zorg dat je dan zeker voor 11u30 al wat binnen hebt, hoor! Want om 14u pas je middageten opeten... En daarvoor dan al een aperitief... Zorg dat je niet begint te zweven! ;-) Meld dit ook aan de rest van de suite!

Bedenking: de avondgasten zijn dus al om 18u30 in de feestzaal voor de ceremonie. Zorg dat er zéker voldoende hapjes en kaasbuffet aanwezig is, want die zullen al behoorlijke honger hebben tegen 20u! Wij zijn zo ooit ook eens naar een avondfeest geweest en binnen de kortste keren was alle kaas op, omdat iedereen rammelde van de honger. Ook de desserts waren heel snel op... Erg affrontelijk als er niet genoeg is...

Annelies
28-4-2012
 Meld misbruik12-5-2011 16:48:03

Ziet er allemaal heel goed uit...

Zou ik mogen vragen waar jullie de huifkar huren? wij zijn uit de buurt en zouden graag ook een huifkar huren om de suite te verplaatsen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...