Terug naar overzicht
hei! wij hebben exact hetzelfde gedaan en zeer positieve reacties op gekregen!! (en er stonden zeer leuke en originele antwoorden bij)!Wij hebben dit in via een Amerikaanse site besteld (het was dus in het engels maar ja die vragen zijjn ook niet zo moeilijk e :)), het is allemaal zeer vlot besteld en zeer goede levering!moest dat iets voor jou zijn moet je het maar laten weten e, dan zoek ik het exacte nog eens op!
je kan er ook zélf ééntje maken met foto's enzo... op de website van het kruidvat/blokker/hema...Is normaal voor foto-albums maar je kan teksten en foto's toevoegen zoveel je wil. Is ook handig als je de vragen zelf wat wil opstellen :-)
Het is een super leuk idee van dat vriendenboekje kan je dat adres van die amerikaanse site eens opzoeken? ben wel eens benieuwd bedankt
Bedankt al voor de tips. Kan je mij de amerikaanse site eens doorsturen Stephanie? Dat mag ook via mail hoor (annerobbens@hotmail.com). Ik ga inderdaad ook eens kijken om er zelf één te ontwerpen. Ben er wel niet zo handig in, maar dat moet wel lukken hé? Groetjes
ik vind de site van het Kruidvat het gemakkelijkst werken . is peanuts !
www.guestbookstore.com succes!