Terug naar overzicht
Hoi Wij gaan toch ook een hint geven die gericht is op centjes hoor. Ik dacht aan het volgende: wij zijn reeds voorzien van potten en pannen, maar hebben nog 1000 en 1 plannen... Misschien zoiets? Ik zie dat je de week voor ons trouwt: wanneer ben je van plan de uitnodigingen te bezorgen? Groetjes !
Wij zetten er niks op! Enkel een leuk rijmpje waarmee iedereen mag doen wat hij/zij zelf wil. Mij lijkt het logisch dat je aan een jong koppel centjes geeft.. maar wij maken ons hier niet druk in. Geven een feest omdat we die mensen er graag bij hebben
@ Astrid : Wij gaan de uitnodigingen begin mei rondbrengen en rondsturen. Voor 15 juni moeten de mensen antwoorden @ An : Welk rijmpje gebruiken jullie dan? Bedankt voor de snelle reacties, dames!
bij ons werd het: bloemen en planten verwelken zo snel, maar ons droomhuisje daaraan werken we wel. dus wil je ons toch met iets verblijden, laat het dan onze spaarboek spijzen.
Ik las hier ooit een leuk ideetje. Huwelijkslijst (naam van je financiële instelling) en dan jullie rekeningnummer :-)
Bij ons is het: Uw aanwezigheid, gelukwensen en uw lach is het mooiste geschenk op onze huwelijksdag Wilt u ons toch met iets willen verrassen dan hopen wij dat het in enveloppe zal passen
Wij zetten er geen cadeautip op omdat we weten dat de meeste mensen toch een envelopje meebrengen. Van vrienden vinden we het ook wel leuk als ze een origineel cadeautje geven. Maar ik vind de manier waarop jij het formuleert helemaal niet onbeleefd of zo. Er staat vrijblijvend en er staat centje wat erop wijst dat ze zelf mogen kiezen als ze toch liever iets anders geven (natuurlijk liever niet) en centje wijst er voor mij op dat ze mogen geven wat ze willen, naar eigen vermogen en wens. Ik vind dat zelf beleefder dan een rekeningnummer.
hoi, wij zitten dan ook midden in de bouw op onze uitnodiging komt testaan: Een kasteel moet het niet zijn. Een huisje is fijn, willen jullie iets schenken? Mag je aan een envelopje denken. ik vind dit niet echt als geldkloperij bedoelt. wat ik ook nog had verzonnen is. Een kasteel niks van een huisje dat kan. Willen jullie meebouwen ? kom dan met een envelopje aanschouwen. Een huisje bouwen willen we doen. een envelopje geeft ons poen veel dank van onze kapoen (meer in ons kindje haar naam dan vertelt hé) Een huisje is een hele klus. Een envelopje is een plus, en dan krijg je een dikke kus. (nog eens in naam van onze dochter) papa gaat ons huisje bouwen. graag een envelopje dan kunnen we het vlug aanschouwen. hopelijk ben je er iets mee :-) veel succes
Wij hebben Uw aanwezigheid, gelukwensen en uw lachis het mooiste geschenk op onze huwelijksdag Wil je ons toch een presentje scheken weet dan dat wij over een huisje nadeken. Vrijblijven de kadotip: envelopje + rek. nummer En hopen dat ze het door hebben... Ik snap niet wat mensen mis vinden aan geld geven. Je geeft toch beter een envelopje met geld ipv een hoop potten of pannen waar het koppel niet mee is. De meeste wonen al samen of zijn al iets ouder en hebben dus hun "uitzet" al bij elkaar.
Dankjewel dames voor de reacties!