Terug naar overzicht
Wanneer en hoeveel liedjes daarmee kan ik je niet echt helpen, wij doen namelijk geen kerkelijk huwelijk. Maar op het stadhuis zouden wij wel volgend liedje nemen alvorens elkaar het ja-woord te geven. Gewoon omdat de tekst echt zo toepasselijk is en 't is een prachtig nummer. You - Evanescence (makkelijk op youtube te vinden) Verder herinner ik me nog enkele nummer van andere kerkelijke huwelijken. Love is all around - Wet Wet Wet Amazed - Lonestar From this moment - Shania Twain Ave Maria - Pavarotti What a wonderfull world - Lenny Armstrong Beautiful day - U2 Groetjes, Celesta
Hier wat wij doen. Intrede Tussen 1e en 2e lezing (of na 1e lezing als je er maar 1 hebt) Tijdens ondertekening huwelijksregister Tijdens offerande Tijdens communie Na bezinning Uittrede Het zijn er dus 7... Groetjes!!
Wij hadden liedjes op volgende momenten: - intrede suite - intrede bruid - na schuldbelijdenis (wordt vaak weggelaten) - na eerste lezing - na homilie (hoeft ook niet) - tijdens tekenen register - tijdens offerande - Onze Vader - tijdens communie - slotlied Groetjes, Tine
Wij hadden volgende liedjes: - intredelied - tussenzang na de eerste lezing - lied bij het tekenen van het huwelijksregister - lied na de voorbeden - communielied - slotlied Wij hadden geen offergang, anders heb je hier ook nog een lied.
Voor onze misviering hadden we 7 intermezzo's 5 liedjes op CD, 1 vriend op gitaar en 1 audiotekst: intredelied voor bruid & bruidegomo te samen live muziek na 1e lezing 1 liedje bij het tekenen van het huwelijksregister 1 ingetogen lied na de voorbeden 1 communielied 1 audiotekst tijdens bezinning 1 uittrede wij hadden eveneens geen offergang .. Veel plezier met de selectie !! :o)
Hallo allemaal, bedankt voor de reacties !! Weer een stap verder bij het plannen.