Terug naar overzicht
hoi wij gaan landen buffet doen belgie italie en spaans.wij hebben een vriendelijke en goeie kokking gevonden waar ze woont wel in herenthout ik weet ook niet tot hoever ze wil rijden je kan je altijd informeren natuurlijk email is: an.vanbedts@skynet.be haar website: www.anvanbedts.be hopelijk ben je er iets mee groetjes x
wij hebben bij enkele feestzalen in het mechelse een landenbuffet als optie gezien.Dikwijls kregen wij de menu's pas na vaag om info via mail.Best is dus misschien om wat traiteurs aan te schrijven gezien er minder menu's zo rechtstreeks op het internet staan.
"Landen buffet" dat is het ... ik kon er gisteren maar niet opkomen ... zo stom :) Bedankt voor de tips ... zal is beginnen mailen!
Misschien was je hem zelf al tegengekomen: ook traiteur Rudy van feestzaal 't Lepeltje (http://www.tlepeltje.be/) in Duffel heeft deze mogelijkheid, zij noemen het een 'Internationaal Buffet'. Op hun site staat bij Menu's in het kort wat er allemaal bij zit.
Ik heb ooit eens een website via google gevonden die wereldkeuken was en ze kwamen van antwerpen. Ikweet niet meer hoe het noemt.Soms zijn er ook linken op sites van feestzalen. Ik alvast proberen met catering wereldkeuken.