Nu Online
Momenteel zijn er 605 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer schoenen kiezen?

10-3-2011 6:59:19
Hallo iedereen, ik heb al een tijdje mijn droomjurk - sinds november om precies te zijn - en begin zo stilletjes aan uit te zien naar de accessoires.
Tijdens het kiezen van mijn jurk hadden ze tegen mij gezegd dat ik het beste in het voorjaar terug kon komen voor het kiezen van mijn schoenen.
Ik als brave klant bel deze week voor een afspraak voor mijn schoenen, zegt een andere verkoopster aan de tel dat ik veel te vroeg ben en moet wachten tot de winter collectie !? Ik dacht dat er voor bruidsschoenen al geen onderscheid werd gemaakt tussen winter en zomer. Bovendien dacht ik dat je je schoenen altijd al moest hebben voor je eerste pas. En mijn eerste pas staat voor de zomer gepland.
Ik heb toch doorgedramd en de afspraak staat vast, maar ik ben toch even in de war.
Wat denken jullie ervan, en wanneer kiezen jullie je schoenen?

sarah
17-12-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 597

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik10-3-2011 8:34:41

Ik had mijn schoenen zeker al voor de eerste pas ... Dat is gewoon noodzakelijk Dus gewoon je instinct volgen !

Jessica
26-8-2011
 Meld misbruik10-3-2011 8:44:04

Hey Sarah

Gewoon je gevoel volgen. Normaal gezien raden ze aan om je lingerie en schoenen zeker mee te nemen voor je eerste pas :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...